Milla-baby Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Gull gutten min på litt over 5 mnd er stort sett smilende og blid hele dagen. Men han får ikke ut en lyd når han ler...!? Ser at han prøver, han skratt ler liksom,men ler stille på en måte... hehe vanskelig å forklare.. Er det vanlig at det ikke kommer lyd i beg.? at det gjerne kommer senere? Han maser jo og pludrer i vei ellers da...
Mammapudding Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Sånn gjorde Leah også, hun lo liksom uten en lyd i starten:) Etterhvert så fikk hun hikke hver gang hun prøvde å le, men nå kommer det latter og sjelden hikke:) Problemet er bare at vi tydeligvis ikke har samme humor...hehe, hun ler sjeldent..men smiler ofte:)
ifie Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jah! Skatten vår lo også helt uten en lyd til å begynne med! Syns det er ganske morsomt nå, for han lo ordentlig! men da syns jeg nesten det var litt frustrerende for jeg ville så gjerne høre lyd Første latteren hans hadde han i søvne!
Milla-baby Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Hehe godt å høre at det ikke er helt uvanlig! Jeg ler jo godt selv når han holder på sånn. Er jo skikkelig morsomt! hehe han "presser" og "ler" som bare det. Men det kommer ingen lyd! hehe Sattser på at det kommer etterhvert da! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå