Gå til innhold

Noen som har peiling på Reima-luer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer en Reima finlandshette i str. 48 til ei jente på ca. 2 år? Eller blir den for liten? Hun har helt vanlig str. på hodet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror 48 ville vært lite på vår tulle som er 2år... Hun bruker 52 i reimaluer nå, men hun er ganske stor i hodet (også har hun masse krøllete hår som også trener litt plass)..:)

Skrevet

snuppa her på 11 mnd bruker 48 i reima luer..

Skrevet

Er disse luene litt små i str? Troll sine er jo diiiigre...

Skrevet

Ville tatt 50. 48 blir nok ganske sikkert for lite

Skrevet

Ja, passer den til en på 11 mnd, blir den nok for liten til en på 2 år :-) Tenkte jeg skulle kjøpe på salg, men da dropper jeg det.

Skrevet

Kommer jo helt ann på størelsen på hodet til barna det da. Min datter på snart 5 har str 52 og får fiiiiin og gooood plass.

Skrevet

LOTP: fargen spiller egentlig ingen rolle. Hvor mye koster den da?

Skrevet

modellen spiller også inn selvfølgelig....

Honningmelon jeg må sjekke str og pris i morgen, men det er 50% rabatt:) Aner ikke hva vi har igjen da jeg har vært bortreist noen dager.

Skrevet

Ja, gidder du? :-) Send meg pm da, for jeg er på jobb i mårra.

Skrevet

LOTP: Kan ikke du si ifra hvis du har strl 48 på salg å a?;)

Skrevet

De har en rosa i str. 48 i butikken her jeg bor, hehe. Halv pris:-)

Skrevet

Aner ikke, men vi har den og vil anbefale den..er kjempefin..deilig å slippe hals:)

Skrevet

Ja, jeg har forelsket meg helt i de finlandshettene, jeg. Er jo så praktisk da :-)

Skrevet

Gutten min på 9 mndr bruker 44 i reima, man skal jo helst kjøpe dem litt små da de utvider seg veldig fort...

48 blir litt lite for ei tulle på to tenker jeg:-)

Skrevet

Men ikke kjøp den for stor..da sklir bare barnets ører ut hele tiden..irriterende

Skrevet

Hmmm... ja, da blir vel str. 50 passe til ei jente på 2 år da?

Skrevet

ja:) tror kanskje jeg har en rosa også i den str....sjekker i morgen og sender dere en pm

Skrevet

kommer nok an på str.. Gullet her har vel 48.. og den er bitte litt stor.. antar han kanskje kan bruke den neste år også.. iallefall så sa dama på babyshop det.. Fine luer de Reima.. har flere.. men veldig glad i de man trekker over hue, blitt en favortt den.. ;)

Skrevet

Hvor bor du da "Honningmelon" å hvor mye kosta de??;o)

Skrevet

Tusen takk, LOTP :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...