Beibi82 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 I dag har han holdt det gående her.. er blitt skikkleig sår i ribbena I hvilken uke er det mest vanlig at magen synker??
UngVoksen-over termin Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 I uke 38... men nå er jeg 40 fulgåtte uker - og gutten vår har først begynt å synke nå de siste to dagene! Men jeg er 3. gangs fødende.. kan jo ha noe å si...
junemerethe Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Som om jeg skulle sagt det selv,er i uke 31 og er rimelig sår og øm i ribbeina.det er vondt og til tider plagsomt,så håper det hjelper når beby`n synker ned i bekkenet.
tromsøjente me jente i magen Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 jeg er i uke 36 og fryktelig øm i ribbeina og øverste del av magen, min har ikke sunket i det hele tatt.håpe deres synker snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå