Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har han holdt det gående her.. er blitt skikkleig sår i ribbena :o

I hvilken uke er det mest vanlig at magen synker??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 38... men nå er jeg 40 fulgåtte uker - og gutten vår har først begynt å synke nå de siste to dagene!

Men jeg er 3. gangs fødende.. kan jo ha noe å si...

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv,er i uke 31 og er rimelig sår og øm i ribbeina.det er vondt og til tider plagsomt,så håper det hjelper når beby`n synker ned i bekkenet.

Skrevet

jeg er i uke 36 og fryktelig øm i ribbeina og øverste del av magen, min har ikke sunket i det hele tatt.håpe deres synker snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...