Venter09<3med ny spire Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 det stikker i magen, må på do heletiden, og gjør vondt i brystene(eller de er ømme da). er ikke sikker på om jeg har hatt eggløsning eller noe. merker ikek slikt jeg. litt dum karnsje..
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 nei, er ikke så mange som merker eggløsningen!-men de som prøver flere mnd på rad gjør seg gjerne kjent med når den kommer, med en el-test:) lenge til du skal ha mensen? det du beskriver er jo gravid symptomer da:)
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 skal vel egentlig ha mensen om 1 uke eller noe,,, hehe kommet litt ut av tellingen se.. ikke greit.. på en måte håper på det at jeg er det nå. men så er jeg oxo litt nærvøs vis du skjønner.. er ikke normalt å gå på do 2-4 ganger i timen.. litt uvandt for meg dette..
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 da har vi det likt vi to:) jeg har ikm (venter mensen) til helgen:) skjønner at det er uvant for deg å fly på do så ofte,hehe:) er jo spennende da! jeg har hatt mye stikninger i eggstokkene og murringer i korsryggen å nå har jeg såååå halsbrann... så jeg er døds spent på helgen!:-)
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 har oxo vondt i korsryggen, men der har jeg en skade så vet aldri om det er den eller graviditet..
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 åh...men murrer det liksom? sånn at du kjenner det som om du skulle fått mensen når som helst? nei du må nesten bare vente å se:-)
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 er ikek lett dette her.. hehe.. alt er galt føles det nå.. hehe.. ja får nesten bare vente å se trur jeg.. holde deg oppdatert jeg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå