Gå til innhold

Navlen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Navlestrengen til sønnen min falt av igår, og det ser ut som det er noe gulaktig "slim" der no... Skal det være slik, eller betyr det at det er noe verk...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener å huske at det var litt "gædd" der rett etterpå? er ikke helt sikker... men forstett å rense med pyrisept

eller så kan du jo høre med helsestasjon, eller ringe barsel ?

:)

Skrevet

Gutten min mistet også navlestumpen for noen dager siden. Er også litt gult under der. Jeg vasker bare over med litt vann evnt pyrisept en gang om dagen. Husker det var sånn med førstemann og:) Så det er nok sånn det skal være ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...