ScaryMama Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Blir huden bedre? Får huden en jevnere farge? Er det verdt pengene? Har time på fredag, men vet lite om hva det egentlig går ut på
EnUndreneMor Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 dette er en kjempe fin behandlig der du får mye for pengene, er det syre du skal ha eller laser?? så kanjeg fortelle deg mer... men orker ikek legge ut om begge delene;) hehe
ScaryMama Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Det vet jeg faktisk ikke! I brosjyren så står det "mekanisk peeling av hudoverflaten med mikrokrystaller". Sier det deg noe?
EnUndreneMor Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 da er det nok den som er nærmest som laser.. denne anbfaler jeg egentlig ikke, da alle tror laser gjør underverker, men erfaringene miner er motsatt. ve laser kan man fort på fjernet hårvekst som bryn osv som man gjerne ønsker å ha, her er det oxo mye lettere å brenne huden å heller få brannskader som som regel er værre en utgangspunktet. ved en kjemisk peel. har du firebeh, der du får en syre på huden, her får da fjernet døde hudceller,sorteprikker. rynker osv osv.. ikek går det ut over hår vekst å det er enklere å få det jevnt og man risikerer ikek noe etseskade\brannskade.. kanjeg spørre mye du betaler?
ScaryMama Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2008 550 kr. for 45 min... Jeg har fått et gavekort på denne salongen, så jeg må bare velge det de tilbyr... Men nå ble jeg usikker, har ikke lyst på brannskader i ansiktet!
EnUndreneMor Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 ok for den prisen er det nok krystallslip ser jeg.. hehe det er helt ufarlig.. merker egentli gikke å så mye fra eller til.. er fin på store porer.. men ikke noe virkning på rynker å andre ting.. og det er noe man kan bli avhengi av da porere kan virke større når man lutter med det.. jeg hadde valgt en annen behandling, for regner med dette er en hudpleie salong??
EnUndreneMor Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 du vil forresten få jevnere hudfarge, men ikke etter bare en gang.. anbefaler kur på ca 10ganger.. pluss hjemme produkter for å holde det ved like å da blir det fort litt dyrere enn anntatt
ScaryMama Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2008 Ingen vits mao? Jeg er bare ute etter jevnere hudfarge, har ikke store porer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå