Perle_ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Vi prøver å bli gravd igjen, men det tar så forferdelig lang tid. Det har det også gjort de andre gangene, og jeg begynner å bli så utrolig lei av å ikke tørre å ta et glass vin av og til. Jeg er totalt imot alkohol i svangerskapet, og derfor drikker jeg ikke i de periodene vi forsøker å bli gravide, Nå er jeg bare litt lei... Hvordan regnes start på graviditeten? Jeg mener, hvor mange dager etter samleie fester egget seg? Noen som vet? Kan jo hende jeg kan ta et glass vin i dag, kanskje.... Ellers, lykke til til alle dere andre over 35 som prøver..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Egget fester seg en uke etter EL. Jeg drikker alkoho som normalt, etter 4 år med prøving blir jeg gal av å la gravid-ønsket styre livet mitt.
Dotten Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg holder meg helt unna alkohol, men ikke fordi vi er prøvere, men fordi jeg ikke liker det noe særlig. Liker ikke vin, kan ta en øl eller en rusbrus, men foretrekker brus brus Ellers så kan man ta seg et glass vin uten krise, selv om man er prøver. Selv om du skulle være gravid uten å vite det, så deler jo ikke mor og foster blod før ca uke 6. Men da har jo de fleste funnet ut at de er gravide. Ta deg et glass uten dårlig samvittighet du Ellers masse lykke til til deg også!
madisen Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Har hatt et avslappa forhold til dette, har droppet spriten men kosa meg med litt vin og en øl i ny og ne. Bestemte meg for å leve som normalt helt til testen ble positiv. (Men det er litt godt å tenke på at jeg ikke har drukket noe alkohol etter egget festet seg denne gangen, selv om det var litt tilfeldig) Ellers har jeg vært mer restriktiv med kaffe, drakk mye kaffe før og har lest at det kan være årsak til sa. Fælt å tenke at det kunne vært årsaken til min sa for 3 mnd siden. Har så og si sluttet og drikke kaffe.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Embryoet el. fosteret lever av det som er i egget til ca i uke 8. Da lages navlestrengen og fosteret begynner å få næring av mor. Dette fikk i hvertfall jeg beskjed om da det ble oppdaget MA hos meg i jan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå