Gå til innhold

Dere som "ser"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tur og spørre... Min man har mistet nøklene sine og finner dem ikke noen steder, har virkelig lett overalt og litt til. Noen sm kan "se" dem noen steder? Han har letti alle jakkelommer, sekker, bager, oppi sko, under og inni alle skal, kurver osv, i bilen, på jobben, på vei til og fra jobben, på en bakke han gikk ned med jakken på armen, i alle leker (i tilfelle en av ungene har "lånt" dem) osv, finner dem ingen steder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke "se" alså heh.. men kan komme med noen tips?

- under matter i bilen?

- Baderomsbenken?

- Vinduskarm?

- Kjøleskapet?? (ja det går ann faktisk)

- I døra?

Huff.. kjip situasjon!! håper dere finner dem!!

Skrevet

Har sjekket kjøleskap, dør, vinduskarmer og baderom, men ikke matten i bilen og der kan den ikke ligge heller igrunnen siden han brukte demtil å låse bilen med og ikke har brukt dem siden (vi har gjennomgått grundig når de ble brukt sist og fant ut at han hadde dem i hvertfall da han låste bilen lørdag kveld, etter det vet vi ikke helt). Har sett rundt bilen og på strekningen fra bilen og opp til huset flere ganger. Ingenting... :-(

Skrevet

Pokker og da.... =(

Ikke noe hull i jakken vel? eller en sånn der skjult lomme som han kan ha puttet den i... en lomme han vanligvis ikke bruker liksom?

Skrevet

Nei,vi har leitet. Han leter fortsatt og har letet i over 2 timer i strekk nå faktisk... Han gikk for å spørre naboer nå om de har sett dem. Men takk for hjelp uansett :-)

Skrevet

Ingen problem!! Håper dere finner dem alså... legger kansje ut flere tips om jeg kommer på noen!!!!

LYKKE TIL! og du.. skriv gjerne om han finner dem da:P

Skrevet

Sorry at jeg blander meg, men har du sett på badet? Under badekaret? Utrolig hav ungene mine legger igjen på badet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...