Love my kidz Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Ja det har han vettu.. men det var egentlig ikke meningen - det bare ble sånn hehe. Det startet med at vi flyttet ut av soverommet vårt pga muggsopp. Flyttet sprinkelsenga hans med himmel og allting på lillerommet der jeg la meg på luftmadrass sammen med ham. Sambo lå på stua. Da rommet var fikset og vi kunne flyttet tilbake, så lot vi mini være igjen på lillerommet bare for å se hvordan det funket. Og jo.. han gjør akkurat det samme som før han, våkner fortsatt en gang om natta for pupp. Men jeg merker at jeg selv sover bedre, og tåler faktisk snorkinga til sambo fordi at jeg ikke bekymrer meg lenger om gutten våkner av det. Dersom vi må ty til nattavvenning når jeg skal tilbake i jobb så er det vel enklere at gutten ligger på eget rom? Første natta la jeg meg med dårlig samvttighet da.. er vel bare sånn med oss mammaer ;-)
Mammapudding Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Så deilig da:) I kveld la jeg Leah i sprinkelsenga si for første gang, men hun ligger på rommet vårt enda..foreløpig sover hun søtt:) Er spent på resten av natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå