Gå til innhold

Hvor kan jeg finne drømme kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til å prøve kjoler :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kathy.

Jeg bor i Porsgrunn, og prøvde kjoler både i Porsgrunn og Skien. Syntes ikke servicen var noe særlig noen av stedene, men ble tipset om å reise til Larvik. Utrolig god service. Her har de utrolig mange fine kjoler, og har også utsalg på fjordårets kjoler. Fikk kjøpt min til 6990.-, den var ikke blitt brukt siden den kom for seint til butikken. Da fikk jeg 13 000.- i avslag. Ser du bor i Oslo, så er kanskje litt langt å reise, men jeg er stor fornøyd.

Lykke til.

Skrevet

Jeg bor i Oslo og har tittet innom både Agape, Bruekjolen og Unik - av disse er det Brudekjolen som har det største utvalget. Har også vært på Brudehuset på Lillestrøm, den er også bra. Har ikke funnet "min" kjole enda desverre, synes de fleste kjolen er veldig kjedelige desverre... Men det er jo smak og behag. Jeg reiser til København i morgen for å se om jeg finner noe mer spennende der :-)

Skrevet

Takk for svar :o) Skal til danmark til sommeren,og har lyst til å titte der. Men gifter meg i september så er redd det blir liten tid....

Skrevet

Jeg håper å finne min på agape, synes de er rimelige og fine, men har ennå ikke prøvd.....er spent og gleder meg! :)

Skrevet

Fant min på Kreativt bryllup. De har ikke så mange forskjellige kjoler, men flere fine og kjempegod service :-)

Skrevet

Du kan se på jkdress.com, fant noen nyyyydelige kjoler der. Og billige!

Får ikke prøvd da, og d er kanskje halve moroa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...