Trenger hjelp!! Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Går det an å bli sykemeldt fra kun den ene jobben??Det er to forskellige jobber det er snakk om??Hvordan har dette løst seg når dere har blitt sykemeldt???
Gjest ->>- Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Ja, det går an. Legen krysser av på den delen av sykmeldingen som evt går til NAV om den sykmeldte har flere arbeidsforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå