tonebf Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 nå har mini vært syk i nesten 2uker... endelig tenkte jeg! våkner opp i dag og formen er ikke på topp... huet verker, slapp,sliten, tett som pokker.... orker ikke noe og feber!!!! vil at vi skal være friske sitter med en oppgave til skolen som jeg bare måååå gjøre hvordan få ut dotter av ørene?
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Bruk nesespray! Ellers god bedring til dere begge!!
tonebf Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 tar imot all sympati jeg kan få hhehe... blir litt stakkarslig når jeg er syk og ingen som kan ta vare på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå