~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Var ei som nevnte det her, som man kunne spille av power point, word osv ¨på-
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Open Office Men det er IKKE det samme som officepakken fra Microsoft, nei. Ikke kompatibelt i nærheten av alle ganger man forsøker. :-(
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Vet at mange har slitt veldig, bare med f.eks. "word"-dokumenter, som er skrevet i Open Office ikke alltid lar seg åpne i Microsoft, og dokumentene beholder i alle fall ikke formateringen. Temmelig upraktisk. Vet at mange lærere har det ene systemet hjemme og det andre på jobben - og SLITER... :-(
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Det er ofte litt krøll når man åpner microsoft office /MS) i Openoffice (OO) Dette fordi MS ikke vil at det skal fungere sammen,men om du lagrer filene dine i OO som MSfiler funker det for det meste. Det er helt greie programmer til vanlig bruk. http://no.openoffice.org/ Last ned derfra
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 (mange lærere kan ikke finne finne noe som helst på en pc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå