Gå til innhold

Hva het det gratisprogrammet som tilsvarte officepakken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ei som nevnte det her, som man kunne spille av power point, word osv ¨på-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Open Office

 

Men det er IKKE det samme som officepakken fra Microsoft, nei. Ikke kompatibelt i nærheten av alle ganger man forsøker. :-(

 

Skrevet

Hvordan mener du ?

Skrevet

Vet at mange har slitt veldig, bare med f.eks. "word"-dokumenter, som er skrevet i Open Office ikke alltid lar seg åpne i Microsoft, og dokumentene beholder i alle fall ikke formateringen. Temmelig upraktisk. Vet at mange lærere har det ene systemet hjemme og det andre på jobben - og SLITER... :-(

Skrevet

Det er ofte litt krøll når man åpner microsoft office /MS) i Openoffice (OO) Dette fordi MS ikke vil at det skal fungere sammen,men om du lagrer filene dine i OO som MSfiler funker det for det meste. Det er helt greie programmer til vanlig bruk.

 

http://no.openoffice.org/

 

Last ned derfra

Skrevet

(mange lærere kan ikke finne finne noe som helst på en pc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...