Frk Påske Overtid Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 I dag var jeg å tittet i noen butikker, mest på utkikk etter en god tynn kosebukse jeg kan ta med på sykehuset. Da fant jeg både bukse og genser på KappAhl. Det var sånn type valentines tilbud. Bukse til 199 og genser til 149. Det geniale var at den kan brukes nå resten av svangerskapet også (er i uke 34). Det er liksom ikke så morsomt å bruke mye penger på nye klær når det er så kort tid igjen, men denne kan brukes etter fødsel også... Bukse: tynn treningsbukse som i utgangspunktet er så lav i livet at den går under magen(type hoftebukse), men det er sånn nedbrettkant som også kan være oppbrettet, og da går den til ca midt på min gravide mage ihvertfall. Genser: 3/4 arm med hette, lang genser med knyting nederst. Den la seg så fint over magen. Og når magen er borte så kan man bare knyte den lengere opp... Kjøpte blå bukse og hvit genser jeg...men i morgen tror jeg at jeg skal dra å kjøpe en til i en annen farge.. Er ikke ofte jeg blir så giret av klær, men nå er jeg så lei de klærne som passer og jeg bruker ofte, så det var så deilig å kjøpe seg noe nytt, godt, praktisk og billig... Bare et tips fra ei høygravid til andre som er lei klærne sine nå...:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå