Northernlights Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Katta vår er født i juli 2007,og nå har hun sneket seg ut flere ganger,så det er sikkert på tide med p-piller??
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 De kan bli bli gravid helt med i 5-6 mnd alderen.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Mellom 4 og 6 mnd er vanlig at katter blir kjønnsmoden. På tide med piller, ja=)
simbamamma Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Det kan fort skje ting allerede fra de er seks-sju mnd. gamle. Ville kostet på henne sterilisering, da slipper du uhell. Dessuten kan katter som får p-piller lett få kreft i juret, og det vil man jo helst unngå. Ikke er det igjen noen livmor å få kreft i heller. Ja, nå fikk du et råd du strengt tatt ikke ba om, men... ;-)
simbamamma Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hør på de over meg når det gjelder alderen, du ;-) Mener å huske at sterilisering kan gjøres fra seks mnd. i hvert fall.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Det sies at når kattungene mister hjørnetennene er de kjønsmodne... det skjer rundt 4-6 mnd alder, så enten begynn med piller til henne eller sterilliser... Jeg er for sterillisering da jeg mistet pusesøsteren min pga jurkreft... Da var hun 13 år gammel og var faktisk som en søster for meg! veldig klok katt!
Northernlights Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Kaster katter opp om de er gravide?... Fytti katta,håper vi ikke får kattunger. Nå skjønner kanskje datteren min hvorfor jeg ville ha hannkatt...
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Det er ikke vanlig at de kaster opp, kanskje hun har spist noe ute som gjør at hun kaster opp?
Northernlights Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2008 Ja,det skal bli steriliesering på henne. Et dyr av gangen.- Hunden steriliseres om et par uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå