Gå til innhold

Vannmann31 - ang bryllupsreise....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et superhot tips til deg. Ser du skal reise til Cinque Terre, og der var jeg for 4 aar siden. Et helt fantastisk omraade ut av en annen verden - virkelig vakkert!

Men, tilbake til tipset mitt - ta turen innom Porto Venere ogsaa. Her kan du ta en liten baat ut til en oey (tar bare 5-10 min) som heter Palmaria. Paa denne oeya finnes det svaert lite, bortsett fra en FANTASTISK fiske-restaurant med verdens vakreste utsikt ut over havet og Porto Venere. Her bestiller du deres spesial meny, med 10 ulike retter av den beste maten du noengang har smakt (garanteres!). Dette er ikke dyrt, og du faar masse herlig mat og drikke for pengene.

Jeg kan ikke garantere at dette stedet fremdeles eksisterer, men det var veldig populaert den gang, saa jeg regner med at det finnes enda. Jeg kan ikke faa anbefalt det nok! Jeg og min samboer besoekte dette stedet sammen, og det er til dags dato den vakreste, mest romantiske og magiske kvelden vi noen gang har opplevd. Og vi er mye paa reisefot.

Uansett maa du ha en riktig god tur til vakre Italia!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tipset, skal definitivt sjekke det ut! Gleder meg veldig til turen :-)

Skrevet

Da er alle billetter bestilt :-) Lander i Milano, drar så til vingården som ligger ved byen Nizza Monferrato, deretter til Cinque Terre med hjemreise fra Pisa. Dette tror jeg blir bra! Tar gjerne i mot tips fra flere dersom det er noen som kjenner området!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...