Gå til innhold

Hvilken pp ble dere gravide i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig gjenomsnittlig å bruke rundt 6 mnd?

:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 eller 3.. Husker ærlig talt ikke helt, men d gikk mye kjappere enn vi hadde trodd! Tok det med ro, stesset ikke med det.

Er dere begynt prøvinga? :))

Skrevet

Med nr 1 prøvde vi egentlig ikke, og jeg gikk på minipillen, så det kan ikke regnes. Med nr 2 i 2pp, med nr 3 egentlig første gangen vi prøvde på ordentlig, altså med "prøving" annenhver dag under el. Men jeg tror ikke det er unormalt å bruke rundt 6 mnd nei.

Skrevet

Jeg sluttet på pillen, fikk mensen og så den ikke igjen før mer enn et år etter fødsel :) Så 1pp vil jeg da tro!

Skrevet

Satt på første forsøk.

Tror ikke 6 mnd er unormalt lenge, jeg har flere venninner som har prøvd 6-8 mnd før det ble noen spire! Men så varierer det gjerne fra forsøk til forsøk også, for om første spira var treg trenger ikke den neste å være det (og omvendt).

Er det smurfespire i produksjon?

Skrevet

Njaaa, vet ikke helt hehe :) det er oppe til diskusjon.. Prøver å time litt (så mye som det er mulig hehehe)

Skrevet

Ca. 4 mnd fra jeg slutta med pillen til jeg ble gravid med førstemann. Var vel omtrant det samme med nr to.

Skrevet

1 pp med den i magen...

Første var ikke planlagt...

Skrevet

tror ikke 6mnd er så gæærnt jeg... noen klarer det fort, mens dem som må bruke 1-2 år på det osv trekker jo fort opp snittet veldig da.....

selv rakk jeg aldri å begynne å prøve før jeg var blitt gravid...

Skrevet

1 og 2 var ikke planlagt, men hendelige uhell, nr 3 ble til på første egg etter p-pilleslutt, og det var i 2.pp, fikk ikke eggløsning i 1.pp.

Er ganske fruktbar viser det seg. ;o)

Skrevet

Ble gravid 3 uker etter jeg sluttet på pillene, så det vil si 1 pp. Planlegger du flere nå Mami;)?

Skrevet

Hehe, tekt så mye enklere det hadde vært om man bare kunne velge akkurat når mn vilel bli gravid :)

Juli 08 , JA TAKK ;)

Skrevet

1 pp med nr 1

3 pp med nr 2

3 pp med nr 3

Skrevet

Ble gravid i 1 pp med første, og 3 pp med andremann.

Skrevet

Vi brukte 10 måneder før vi ble gravide.

Skrevet

pp5 med sistemann og første ble vi gravide 5 mnd etter at jeg bytta p-pille merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...