Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er det virkelig gjenomsnittlig å bruke rundt 6 mnd? :)
~Milly~ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 2 eller 3.. Husker ærlig talt ikke helt, men d gikk mye kjappere enn vi hadde trodd! Tok det med ro, stesset ikke med det. Er dere begynt prøvinga? )
Mamma til verdens beste barn Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Med nr 1 prøvde vi egentlig ikke, og jeg gikk på minipillen, så det kan ikke regnes. Med nr 2 i 2pp, med nr 3 egentlig første gangen vi prøvde på ordentlig, altså med "prøving" annenhver dag under el. Men jeg tror ikke det er unormalt å bruke rundt 6 mnd nei.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jeg sluttet på pillen, fikk mensen og så den ikke igjen før mer enn et år etter fødsel Så 1pp vil jeg da tro!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Satt på første forsøk. Tror ikke 6 mnd er unormalt lenge, jeg har flere venninner som har prøvd 6-8 mnd før det ble noen spire! Men så varierer det gjerne fra forsøk til forsøk også, for om første spira var treg trenger ikke den neste å være det (og omvendt). Er det smurfespire i produksjon?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Njaaa, vet ikke helt hehe det er oppe til diskusjon.. Prøver å time litt (så mye som det er mulig hehehe)
Sognerosa Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Ca. 4 mnd fra jeg slutta med pillen til jeg ble gravid med førstemann. Var vel omtrant det samme med nr to.
katlinka Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 1 pp med den i magen... Første var ikke planlagt...
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 tror ikke 6mnd er så gæærnt jeg... noen klarer det fort, mens dem som må bruke 1-2 år på det osv trekker jo fort opp snittet veldig da..... selv rakk jeg aldri å begynne å prøve før jeg var blitt gravid...
Mille** Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 1 og 2 var ikke planlagt, men hendelige uhell, nr 3 ble til på første egg etter p-pilleslutt, og det var i 2.pp, fikk ikke eggløsning i 1.pp. Er ganske fruktbar viser det seg. ;o)
LizzyG Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Ble gravid 3 uker etter jeg sluttet på pillene, så det vil si 1 pp. Planlegger du flere nå Mami;)?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, tekt så mye enklere det hadde vært om man bare kunne velge akkurat når mn vilel bli gravid Juli 08 , JA TAKK
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 1 pp , hadde mensen engang etter at jeg slutta på p-pillen.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 1 pp med nr 1 3 pp med nr 2 3 pp med nr 3
Honningmelon Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Ble gravid i 1 pp med første, og 3 pp med andremann.
Mamma jei Skrevet 11. februar 2008 #18 Skrevet 11. februar 2008 Vi brukte 10 måneder før vi ble gravide.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. februar 2008 #22 Skrevet 11. februar 2008 pp5 med sistemann og første ble vi gravide 5 mnd etter at jeg bytta p-pille merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå