Gå til innhold

Hun sover..I SIN EGEN SENG :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, første gang jeg prøver å legge henne i sprinkelsenga, har flyttet den inn på rommet vårt og tenkte jeg skulle prøve å legge henne der..håper at hun ikke våkner så ofte om natta hvis hun får ligge litt for seg selv. Har prøvd å legge henne i senga om dagen, men det har ikke fungert så jeg var spent. Det tok litt lengre tid for henne å sovne, men ingen gråt eller klaging, hun bare mistet smokken 2 ganger og så sov hun..Jeg er så fornøyd:) Blir spennende å se om hun sover bedre i natt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjekt da;) tulla vår sover også i egen seng men på eget rom;)

Skrevet

Leah skal etterhvert over på eget rom..men her tar vi babysteps ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...