Gå til innhold

kan noen hjelpe? ang rifter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i mine papirer står det "fortil rift, baktil rift". Jeg måtte på oprasjonsstuen å syes sammen etter fødsel for hadde en stjerneformet rift oppi sjeden.. er mye bedre der nå. Men så kjenner jeg at det på en måte strammer helt fremme der vagina bgeynner hvis dere skjønner? ubehagelig!! får også ta med at jeg hovnet skikkelig opp i kjønnslippene, men hevelsen har gått myyye ned! er 8 dager siden fødsel.. er det normalt?

vil være anonym her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble klippet og sydd og hadde vondt og var hoven i nesten 2 mnd. Det er helt normalt at det tar lang tid før man blir som før der nede. Håper jeg svarte på det du spurte om nå:)

Skrevet

Jeg fikk rift grad 3A og en del sting. Hos meg tok det også flere uker før stingene løsnet og hevelsen gikk ordentlig tilbake. Nå 8 måneder etter kjennes arrene etter sting både utvendige og i vagina fremdeles litt stramme. Trøsten er at elastisiteten i arrvevet synes å bli bedre etter hvert som tiden går, så ikke la deg skremme. Men synes du stingene er så stramme at det er ubehagelig, synes jeg du bør ta en prat med legen din eller sykehuset der du fødte.

Skrevet

Hvertfall der jeg fødte så ville den legen som klipte meg, tok ut babyen med tang og sydde meg igjen se på meg etter 6 uker, så du kan jo spørre sykehuset om du kan få det samme? Nå revnet jeg ikke jeg noe, men ble klipt og derfor burde jo også du bli sjekket nøye opp etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...