Gå til innhold

Fox`y


 boble <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hi hi hi var ei som liget litt på deg, heldigvis gikk jeg ikke bort for å prate:0)

 

 

Ble så usikker for hun kikket veldig på meg og mamma22 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hadde nokk blitt overasket den dama da ja kansje... næi jeg har ikke hatt tid til å startet trening ennå jeg. all tid går til 2.5 åringen og Lukan. kan ikke være nå lenge borte heller da siden Lukan ikke spiser mat,Liker ikke mme og tar ikke flaske/tutkopp hehe sta liten kar.

 

hvordan er d med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørse ut som Mali det...Hun nekter flaske, kopp, tutkopp, mme og mm på alt annet enn pupp! Hun har ikke spist så mye annet heller, men jeg har prøvd å innføre grøt til frokost og kvelds pluss litt frukt til lunsj. Jenta våkner jo stort sett hver time på natta og puppene kjennes tomme og slaaaappe ( wræææææl) MEN i dag spiste hun fire ts med grøtpulver til frokost, et halvt beger frukt etter lunsjpuppen og har nå sovet siden kl 14:00! :0)))

Håper, håper ,håper det snur seg for oss nå. Før jeg får grått hår ...:0)

 

Ellers er alt bare vellstand.

 

Lykke til vidre med mat og flaske til Lukan ( digger det navnet, er utrolig fint:0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tusen takk for d:):)Lykke til til dere oxo.mine pupper er slappe de oxo,tror jeg faktisk har for lite melk til han for han suger og suger fortiden.skriker mye og er mye våken.men når han ikke vill ta annen mat eller drikke så får vi håpe d holder.

 

grått hår har jeg allerede fått etter 1 mann hehe.men de er jo så gode da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...