Gå til innhold

har du hatt sex med flere enn det din samboer/mann har??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg diskuterte dette med min mann i går, derfor jeg spør her. min mann har bare hatt 2, og jeg har hatt 6 partnere...

vi har ikke snakka om dette før, hadde ikke peil at han hadde hatt så få, litt rart egentlig...jeg er hans andre, jeg har hatt 3 ganger så mange som han! hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, langt i fra... og likevel synes han at jeg har hatt for mange.. dobbeltmoralske drittmann;)

Skrevet

hahahaha ingen fare for et her nei :D Jeg har hatt 3-4 stk (alt etter hvordan en regner det), han har hatt et tosifret antall partnere. Men det spiller da ingen verdens rolle - nå er vi gift og ferdig med det :)

Skrevet

nei,han har hatt flere enn meg..

Skrevet

ingen andre enn min mann . vi ble sammen når jeg var 16 .

Skrevet

Jeg har vel aldri spurt om hvor mange, men vil tro han har hatt flere partnere enn meg. Han var igrunnen litt av ei tøs de første årene han studerte:) og jeg tror jammen ikke han vet selv...

Skrevet

Jeg har had fler partnere enn han har had ja...skal ikke så mye til heller, siden han var i et forhold i 5år, mens jeg var som Humla og snusa hit og dit....

Skrevet

Jeg har hatt ca 10 ganger så mange sexpartnere som min samboer

Skrevet

Vi har faktisk aldri snakket om det, meeeen jeg tror jeg har det altså:) Men vil ikke vite om hans og han er helt komfortabel med at det er oss nå så jeg tror ikke han vil vite om mine heller...:)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

har hatt flere enn min mann. mange fler.. han tror jeg har hatt et visst anntall, men jeg vet et annet.. men alt det der er glemt

Skrevet

Sett at tallet han har oppgitt er riktig, så har jeg hatt flere sexpartnere enn han. Like greit;-)

Skrevet

Mannen har hatt dobbelt så mange som meg.....jeg har hatt 1 før han og han har hatt 2:)

Skrevet

hahahaha...Han= maaaange fler enn meg...

Skrevet

Ja..Gubben har hatt sex med 5 stk før meg, jeg har nok hatt flere affærer enn det...

Skrevet

Jeg er hans nr 2 og han er min nr 5 :)

Skrevet

Ja, mer enn dobbelt så mange!

Men det er allikevel ikke så mange.... ;o)

Skrevet

har ikke peiling.. men han er 8 år eldre enn meg så jeg regner med han har rukket over noen flere enn det jeg har før vi ble sammen :)

Skrevet

ja jeg har fler enn han.....

Skrevet

Mannen min har hatt 6 tror jeg (mange år si vi snakket om det og husker ikke helt) og jeg har hatt 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...