lego Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Noen som har giftet seg om vinteren her? Og da tenker jeg på her i norge, ikke i utlandet... Hvor tok dere bilder? i studio? synes "alle" tar brudebilder ute nå jeg... Andre praktiske/upraktiske ting ved å ha ett vinterbryllup??? Tror vi har funnet en dato for bryllupet vårt...
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jepp, jeg skal gifte meg i desember! Har ikke tenkt så mye på det med bilder, går jo ann å ta ute også selv om det er vinter. Her i Oslo er det jo ikke akkurat såå mye snø i desember:-/ Ellers synes jeg det er vanskelig å finne kjole! Orker ikke føle med halvnaken i sånn stroppeløs sak. dessuten skal jeg nok ikke ha en hvit kjole. Mer champagnefarget eller noe.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg må fortelle om det mest romantiske bryllupet vi var på en vinernett:) Rundt selskapslokalet hadde venner samlet seg kvelden før og laget maaaange snølykter som ble tent om kvelden. Utenfor kirken var det fakler, og de ble servert varm drikke på kirkebakken. Vi fikk rykende varm suppe som forett;) Bildene ble tatt ute og inne. Bruden hadde noe over skuldrene fordi det var kaldt. Det var innmari fint:)
firemerkersmør Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Var i et bryllup i februar i Norge. De tok litt utebilder, og litt inne. Tror de var rimelig kjappe med utebildene ja. Hadde på kappen da. Tviler på at bildene blir fine hvis du står og fryser, så gode modeller er det vel ikke amnge av oss som er. Og bryllup i februar var flott det.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 de hadde forresten telt ute med varmelamper til røykere.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Vi hadde ett helt utrolig vinterbryllup for 4 uker siden her i Oslo:) Er utrolig glad for at vi valgte vinteren faktisk! Det var helt fantastisk stemning på Frognerseteren og vi var kjempeheldige med været! Det snødde store, fine snøflak hele dagen og kvelden og da kaken skulle skjæres opp var været klarnet opp og stjernehimmelen lyste over oss, alle lysene fra Oslo under oss, helt fantastisk!! Vi tok bilder både ute og inne, har ikke nok ord til å beskrive hvor fine de ble, lyset var rett og slett utrolig! Hadde kjole med tubeoverdel, men med en liten bolero til. De fleste gjestene kom i bunad. Det var rett og slett den beste dagen i mitt liv, den største oppturen jeg har hatt og alt klaffet perfekt!! Sterinlys og fyr i peisen både under vielse og selskapet! Får ikke slik stemning om sommeren:)
Hønemor&guttaboys Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Jeg giftet meg i februar for 4 år siden Vi tok bilder i studio (hos fotograf), samt tok egne bilder utenfor lokalet, på kvelden. Da snødde det litt, så det ble koselige bilder Det er vel alltid spennende hvilket vær det blir på bryllupsdagen, samme om det er sommer eller vinter. Men vinteren har jo litt hardere vær å by på da Vi hadde f.eks. planlagt å komme kjørende i hest og slede til lokalet, men det måtte vi avlyse dagen før, pga dårlig vær. Det var jo såklart en liten nedtur.. Men som ei over her beskriver, så tror jeg det går an å skape mye mer stemning på vinterstid, om man legger tid og energi i det Vi tente bl.a. i peisen på kvelden, pyntet med mye stearinlys, og når vi kjørte derfra på natta sto barna ute med fakler.
lego Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2008 Åhhh.... *sukk* Alt hørtes bare helt super romatisk ut!!! Det blir nok ett vinterbryllup her i gården da ja...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Det er flere fordeler også Veldig lett å få de fineste lokalene, kirken og fotograf, ikke så stor pågang om vinteren:) Det er ofte salg på kjoler rundt november og man trenger ikke ta hensyn til eller bli offer for ferierende gjester:) Jeg må bare få anbefale vinterbryllup altså!! Jeg angrer bare på at jeg ikke sendte mannen i solarium noen timer... for jeg var jo sminket og han er liksom så mye blekere enn meg på bildene:)
lego Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2008 Hehe. Det var ett godt tips ang solarium.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Heldigvis syntes jeg bildene er finest i sort/ hvitt uansett så det spiller ingen rolle, men han er så mye kjekkere når han er brun:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå