stripete ullsokk Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Vi skal til USA i sommer, og jeg kunne tenkt meg å kikket litt på nettet på ting som jeg kan shoppe:) Bare å komme med masse ting for jeg kjeder meg max nå når mannen ser farmen. barneklær/ting, stellevesker og annet
stripete ullsokk Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2008 Ingen? Alt mottas med takk:)
mayaya Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 mye fine og greie barneklær på gap.com, og de finnes jo overalt. hvor skal du, da?
stripete ullsokk Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 San franscico, las vegas og omegn
LegallyBlond Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Om du har barn som bruker vogn så ville jeg iallefall kjøpt det!! Kjente merker som oth (der borte heter den mountain buggy urban), bugaboo og maclaren er MYE billigere. Du får også tak i mye billigere stellevesker der borte, ville sett etter kjente merker som du har mulighet til å få solgt til en ok pris her hjemme etter endt bruk, som f.eks petunia picklebottom, fleurville, skip hop Ellers så har de jo masse fancy babyutstyr og uteleker o.l til barn som er mye billigere enn her hjemme (men det blir jo kanskje litt masse å dra på). Og klær er vel generelt billigere. Bare å søke på nettsider til produktene du vil kjøpe, de fleste har forhandleroversikt Og sko og ipod hadde jeg sett etter
RockMyWorld Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Amerikanske merker!!!! Nike og Levis feks. I utkanten av byer ahr de ofte SVÆRE sånne outlet butikker. Der kan man gjøre kupp!!!! Vi har bl.a kjøpt samsonite kofferter der superbillig. Og de har masse kvalitetsmerker. Sjekk ut om det er et sånt outlet marked eller hva det heter i nærheten av dit du skal!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå