.Gruffalo. Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er på jakt etter ny leilighet....har falt litt for denne: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11596133&sid=xz18rgaFDFwp138499&pos=null&tot=null&savead=1 FINNKODE: 11596133 Hva synes du?
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hei! Syns den var fin jeg! Digg dusj da, hehe.. Og bra planløsning. Ville malt kjøkkenet da, men hver sin smak. Har du råd så er det bare å legge inn bud Lykke til!
To trollunger + en spire Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Fin leilighet, men vi ser mest på selveierleiligheter med lavere husleie.
grand danois Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 wow!!!! den va jo drit fin den da:D
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Lekker leilighet, fantastisk dusj da Ville nok byttet/malt kjøkkeninnredning. Men en såpass dyr leilighet med så høy husleie hadde vært uaktuelt...Blir bare irritert når jeg ser husleier over 3000,- hehe.
.Gruffalo. Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 En må jo regne med fellesgjelden som en del av hva leiligheten koster...og husleia her var jo inkl. varmtvann etc.
temine Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Med en lysere kjøkkeninnredning, uten den der klokka eller hva det var på veggen, og uten den grufulle vifta i taket så, ja:) ...og mye billigere måtte den ha vært om jeg skulle ha tenkt på den da:)
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Leil. virket helt ok, men stusset på 2 ting vedr planløsning. Tror ikke jeg ville hatt et soverom med vindu ut i stuen.. Er det godkjent?? Dessuten syns jeg veggen mellom kjøkken og soverom (det med spisegruppe) burde vært revet for å få inn mer lys til kjøkkenet.. Finnes det utlufting på kjøkken ved feks. stekeos? Da står en igjen med 2 soverom og er det nok? Fellesgjelden var jo også ganske høy, men ikke avskrekkende, men 6000 + ekstra i månedsutgifter + lån? Jeg personlig hadde ikke gjort det. Så det var min mening.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Fellesgjelden må man regne med ja, men det er derfor jeg dessverre må se bort fra slike lekre leiligheter. Har ikke råd til lån+6000 i husleie og andre faste utgifter. Men har du råd er det jo supert, jeg synes leiligheten var råflott jeg.
.Gruffalo. Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2008 Problemet er at jeg ikke har solgt den gamle leiligheten enda, og er kjempeusikker på om vi "tør" å kjøpe først i dagens marked....det er STOR forskjell på om vi får solgt vår leilighet til takst eller flere hundre tusen under..Skummelt dette her:(
Zikosu og William Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 dyrt.... enig i at det var feil med planløsning...kjøkken og sov skulle vært byttet... er det naboer på begge sider skjønner jeg tegninga med vindu mellom stue og sov... kj.innr bør males lysere... men dusjen så jo bare deilig ut også var stua stor og lys...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Jeg likte at den var så lys og den digg dusjen. Men det var det eneste. Likte ikke vinduene mellom soverom og stue, Kan det være godkjent som soverom da? Og hadde aldri selv kjøpt en leilighet til den prisen med såååå høy husleie. Hadde heller gått for selveier, eller en med lavere husleie. Men med de prisene er jeg uansett glad jeg ikke skal kjøpe og selge i Oslo.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. februar 2008 #14 Skrevet 11. februar 2008 Leiligheten var ok, men ville ikke ha kjøpt den! For dårlig planløsnig synes jeg! Hadd jeg vært dere så ville jeg ha venta en stund! Latterlig husleie og! Hvilke "krav" er det dere har da?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. februar 2008 #15 Skrevet 11. februar 2008 helt grei. Men du får jo hus for den prisen som er selveier.. lån på flere millioner og husleie? Jeg ville aldri kjøpt den
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #16 Skrevet 11. februar 2008 hadde ikke turt å kjøpe noe som helst før den gml leil var solgt. markedet er så usikkert nå og tenk å sitte med denne leilighetet med så utrolig høye fellesutgifter + en annen dere ikke får solgt!!! for et mareritt!!! planløsningen er ikke helt på topp og den er virkelig dyr.... dusjen er lekker, men for 30 000 får dere en lignende fra luyisi forhandleren, så det kan dere heller invistere i i en annen kommende leil. dere kan jo først sette alle kluter til og få gjort den gml leil så attraktiv som mulig, få en god og realistisk takst, sett lang overtagelses dato, selg og SÅ kjøp noe annet. det er mange mange drømmeleiligheter der ute. lykke til
Saltlakris Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Syntes felleskostnadene var litt høye i forhold til gjelden (som ikke nødvendigvis er avskrekkende). Jeg ville tittet nærmere på boligselskapets regnskap for å finne ut hvordan hva som forårsaker de høye kostnadene. Samtidig så må man jo regne med at felleskostnadene an stige noe fremover grunnet renteøkninger. Ta en titt på borettslagets likviditet, og om eventuelt det foreligger noen vedlikeholdsplan, og hvordan et eventuelt vedlikehold i regi av borettslaget skal finansieres. Gården er jo forholdvis ny så soilrør og den slags skal jo ikke byttes på en stund enda. Ellers en fin leilighet! Skummelt i dagens marked, spesielt i Oslo, men så er det ikke alltid enkelt å selge først heller hvis man da ikke skulle finne drømmeleiligheten før overtagelse.. Mye å vurdere
jente30L Skrevet 12. februar 2008 #19 Skrevet 12. februar 2008 greit at badebakken er ett flott sted altså.... men hallo.... over 6000 i felleskostnader???
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #20 Skrevet 12. februar 2008 Fin leilighet, men for høy leie/felleskost. Vi betale 2200 i mnd i leie for ca samme areal og har inkludert det samme - varmtvann. Og SÅ mye varmtvann bruker en faktisk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå