Gå til innhold

Hvilken mascara bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til en god mascara, som gir tykke og lange fine vipper:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hypnose fra lancome!

Skrevet

Blackout av Dior og Fatale av Lancome

Skrevet

YSL, husker ikke eksakt hva den heter, men den er knallgod!!!

Skrevet

YSL Falsh Lash Effect. Kjempegod. Har brukt den i mange år nå...

Skrevet

Jeg bruker Lancomes Booster Cils XL før maskaraen, den gir lange og fyldige vipper. Bruker bare Masterpiece Max fra MaxFactor over, og resultatet blir veldig bra. Er superfornøyd med Booster Cils:))

Skrevet

Kanebo, 38 grader C - den med lang kost. Synes den gir veldig fine vipper, den klumper seg ikke og er veldig lett å føre på.

Skrevet

Hold deg unna Mary Kay i hvertfall. Ble SÅ skuffa atte...

Skrevet

Diorshow.

Den fra Kanebo er litt ekkel synes jeg..

Det føles som om vippene faller av når den skal fjernes..

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips:)

Viktig at den ikke klumper seg.

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle si at Diorshow har jeg prøvd et par ganger, og den klumper seg fort. Flere jeg vet om som synes det samme, men er jo ikke sikkert den er sånn på alle:)

Skrevet

Elisabeth Arden. Drysser ikke, klumper ikke. Sitter godt om du gnir deg i øynene. Kjøpte max faktor nå sist, makan til søppel. Blitt litt godt vendt tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...