mammamor82 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Er 2. gangs fødende, og hadde lite kynnere i 1. svangerskap. I dette har jeg hatt litt, men i dag har de økt i antall, er ikke spesiellt vonde bare oftere liksom. Er dette positivt? Er 36 uker nå. Bare lurer jeg.... : )
vimsa .-) på overtid Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 er 2 gangs jeg også, og har hatt mye mere kynnere i dette svangerskapet. Økende i intensitet og i hyppighet. Føler at magen er stein hard hele tida jeg, utenom når jeg ligger på sofaen på siden! Vet ikke om det har noe å si på modning e.l. Men det er jo en god måte å trene livmora på sier noen! Er jo ikke skadelig, om dog ganske slitsomt noen ganger!
Mamma05&08 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 er 2 gangs jeg også... og merker di mye mer denne gangen. mulig vi er mere obs på hva som skjer??
Beibi82 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 2.gangs jeg også, og har kynnere mye oftere nå enn sist! Tipper det også er pga ett litt høyere aktivitetsnivå nå med en 14mnd fra før i heimen
inakvad Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Stort sett så er det mer kynnere jo flere svangerskap man har bak seg, men for meg er det omvendt og det har visst ikke så mye å si det heller...(men de jeg har er skikkelig harde da). Det pleier å øke utover i svangerskapet og noen har det jo bare helt på slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå