Gå til innhold

Babysete 0-13 kg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil dere anbefale? Kriterier m/base (ikke isofix) og lett vekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler acta graco autobaby :o) Kjempefornøyd, har base og er (relativt) lett å bære.

Skrevet

Akta Graco logico S er det nyeste av sitt slag og kjempe fint, godt, med veldig høye kanter rundt hele setet som beskytter. Basen er inkl i prisen som er ca 1300 svenske kr, vet ikke hvor mye det koster i Norge. Vi har vært kjempe fornøyd med det!!! Og lillebror bruker det enda, han er 9 mnd, 8,6 kg og 74 cm.

Skrevet

Det er dette setet jeg lurer på å kjøpe. Likte godt de høye kantene rundt hele setet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...