♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Hva vil dere anbefale? Kriterier m/base (ikke isofix) og lett vekt.
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Anbefaler acta graco autobaby ) Kjempefornøyd, har base og er (relativt) lett å bære.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Akta Graco logico S er det nyeste av sitt slag og kjempe fint, godt, med veldig høye kanter rundt hele setet som beskytter. Basen er inkl i prisen som er ca 1300 svenske kr, vet ikke hvor mye det koster i Norge. Vi har vært kjempe fornøyd med det!!! Og lillebror bruker det enda, han er 9 mnd, 8,6 kg og 74 cm.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Det er dette setet jeg lurer på å kjøpe. Likte godt de høye kantene rundt hele setet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå