Gå til innhold

Lemis... Hvordan gikk det hos legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Var du hos legen i dag? Hvordan gikk det? Fikk du tatt noen test der? Håper du får positiv test snart ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, her er jeg!

Fikk negativ tes hos legent!! :(

Men hun mente at jeg likevel kunne være gravid og har hatt sen eggløsning. Burde ta en test igjen om noen dager hvis ikke TR kom...Mensen jeg hadde denne gangen var den første etter MA 13. Desember, så hun sa at det kan også være at TR er mye forsinket og at kroppen ikke har komt igang med normal syklus enda. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro! Er helt forvirret! Føler meg egentlig gravid....får bare pent finne meg i å vente og se hva som skjer.....grrr....

Noe nytt med deg da?

Skrevet

Åh så leit. Irriterende å få så mange ulike svar...

Jeg fikk også negativ test hos legen i dag, men fikk time inn hos legen i morgen. Så skal be om å bli sendt til gyn for å sjekke på innvendig ul hva som skjer inni meg... Er 5+0 i dag dersom jeg er gravid, så i slutten av uka/neste uke skulle man kunne se noe hvis jeg skulle være så heldig å være gravid da...

Jeg hadde en tidlig SA i november, og fikk en lang syklus etter den. Dette er andre syklus etter SA, og har jo gått på pergo, så helt rart at tr ikke kommer... Blir så frustrert... Er lei av å være prøver, så skal høre om de kan sende søknad om ivf. Er jo sikkert litt ventetid, men da kan jeg jo fortsette med pergo i mellomtiden da...

Skrevet

Ja, det er hardt å gå sånn å vente uten å vite noen ting som helst altså...Får håpe de ser noe på ultralyd på deg da! Kanskje jeg skulle spurt om det jeg også, hvis jeg går så lenge som deg. Leste ett sted her at en kan gå 24 dager over IKM uten at det er noe gale, så beroliger meg litt med det. Også kan jo legen ha rett i det hun sa om at en god stund etter SA/MA så kan alt være i ubalanse, Både hormonellt, el og TR. Det er så dumt hvis TR er borte i evigheter også, for da får en jo heller ikke begynnt på ny pp...

Du må ivertfall holde meg oppdatert om hva som skjer videre med deg og hva legen sier i morgen:) Jeg skal si fra om jeg får TR eller tar en test til. Har to tester liggende og blir ikke lett å vente flere dager med å teste igjen.....

Skrevet

Ja vi får holde hverandre oppdatert. Jeg har også to tester liggende, men nå gidder jeg ikke ta flere tester før om en uke.... Hvis jeg ikke er gravid, så kan tr bare komme med en gang!!! Er så unødvendig tid dette, kunne jo vært godt i gang med neste pergo kur, og en uke til el hvis tr hadde kommet til rett tid!!!

Har så vondt i puppene, de er harde og vonde. Er så vondt at jeg får dårlig sove... Og økt utflod, men det er det eneste jeg har av tegn, og det er jo ikke akkurat sikre tegn. Så foreløpig så er jeg ikke gravid. Ikke gravid til det motsatte er bevist... Hehe...

Skrevet

Jeg har ganske ømme pupper jeg også. Tisser oftere og føler ett slags press og stikkninger i livmoren. Det er derfor jeg trodde jeg var gravid. Har ikke utflod og det er egentlig ett bra tegn også for jeg har alltid utflod før TR. Høres egentlig ut som du er gravida:) Får krysse fingrene og vente!

Skrevet

Ja jeg håper så inderlig jeg er det. Er så lei av å være prøver... Lei av at tr kommer hver eneste syklus... Lei av å aldri komme videre, står jo fast som prøver virker det som... Hehe... I april har vi prøvd i 3 år, og jeg vil ikke være prøver lenger i april!!!

Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Da har jeg vært hos legen i dag. Han tok en blodprøve for å se om jeg har hcg i blodet, får svar på den om en uke. Hvis den var negativ kunne jeg begynne på ny pergotime kur (dobbel denne gangen) med en gang, og si at den dagen jeg begynner er dag 5. Så hvis jeg ikke blir gravid neste syklus, så blir det enda en runde med dobbel pergotime kur. Hvis jeg ikke blir gravid på noen av de, så skal jeg innom gynekologen og søke om IVF.... Så om 2 mnd ca begynner det å skje noe i alle fall ;) Slapp å spørre om ivf selv, siden han sa det ble sånn.

Fikk også svar på endel spørsmål, så var veldig glad for at jeg fikk denne legetimen!!! Nå føler jeg at det snart blir litt framgang i denne uendelige prøve å bli gravid perioden...

Skrevet

Håper du får pos svar om en uke da:) Men flott at legen tar tak i det så det begynner å skje ting:)

Man blir jo i bedre humør bare av det og slapper kanskje mer av også og det kan jo lønne seg i dise bebi-tier.

Når jeg tenker på hvordan mine 10 pp føles må 3 år virke som en uendelig lang tid...

Synes virkelig det er deres tur nå:)

Lemis da? Hvor lenge har dere prøvd?

Positive vibber til Lucy og Lemis:)

Skrevet

Ja man blir i mye bedre humør når det begynner å skje ting. Var ganske deppa rundt ikm, for føltes ikke som det hadde klaffet. Også kom ikke tr, og dagene gikk, og håpet økte, og negative tester. Så litt svaaak positive, også negativ igjen. Blir tullete av mindre... Hehe. Men det er bra at legen er så positiv og hjelpsom i alle fall.

Alle er gravide eller nybakte foreldre her jeg bor, og er jo ekstra kjipt når venninner blir gravivde og jeg vet at vi har prøvd lenger enn de har vært sammen... Hehe. Men man venner seg med det etter så lang tid.

Da vi hadde prøvd i 10 pp, så hadde jeg en veldig deppa periode. Skjønte på en måte at dette kom til å ta litt tid... Men jeg og typen er flink til å prate om det og trøste hverandre, og jeg tror det er veldig viktig når det begynner å ta tid. For det sliter jo på oss at vi prøver og prøver uten å få noe resultat...

Ønsker deg lykke til med prøvinga, og håper du slipper å prøve så mye lenger nå før du får en positiv test puse 08 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...