kaos83 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 ja sånn er det når en ikke klarer å vente med å teste hehe:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 www.billigetester.no skal ha clearblue å det billigere enn på apoteket men om det er 3pack veit jeg ikke!:-) off nei jeg å bestilte meg idag,så har jeg dem om 3-4 dager..gjett om jeg skal teste da!!!!!! selvom jegikke har ikm før helgen! grøsss å gru*** hehe gledegrue seg****!! lykke til da! når har du ikm?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg tror faktisk du er graivd jeg fomle&ariel... jeg fikk en følelse av at du er d:) jeg krysser fingrene for deg shnuppa.... måtte d beste skje med deg:)
kaos83 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 har ikm på mandag... hva bestilte du for noen teste? Jeg testet idag jeg... og syns jeg kunne skimte en strek i det fjerne hihi;) men det var litt rart for da urinen trakk seg innover der streken skal komme, ble det en blå strek der og så gikk den vekk innen et min:) tankte å ta en digital:) men er jo ikke vits nå en uke før ikm.... har du noen symptomer?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 oy oy oy spennende... som sagt så er du nok gravid.... men husk hva som skjedde sist... jeg har lært at jeg aldrig skal teste før ikm.... bare ha d i bakhodet:)
kaos83 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 ja jeg vet det.. men klarer ikke la hver når jeg sitter her kvalm med sprengte pupper.. men men. jeg hadde blitt så glad om vi ble det sammen:) det er mitt ønske! kanskje hvis vi ønsker det kjempe sterkt begge to så skjer det?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 ja d hadde vært kjempe morsomt.... hehe. vi må tenke på d sterkt begge to så vips så sitter vi her begge to gravide... d hadde vært kos.... jeg har ikke ikm før om 14 dager.. men som sagt du er nok gravid du.... jeg har en veldig god følelse på d... syns d var rart at jeg plutselig fikk dette for meg:) hehe
LabbogLine Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Selges de lenger da? Tror ikke det.. er ikke å skaffe på apoteket ihvertfall, og er ingen av billigtest nettstedene som har heller...
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 nei de har ikke 3pk på billigetester,men uansett så koster de bar 99kr de digitale testene å om man kjøper 3 der blir det under 300kr, på apoteket må man jo ut med over 300 for 3 stk..så blir jo ett fett om du kjøper 3 på billigestester,blir jo som er 3 pack det da:) hehe
LabbogLine Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Leste noe om dette nå på clearblue sine sider. De kan ikke selge flerpkn pga holdbarheten på batteriet visstnok. Men det er jo som aLmOsT**fAmOuS sier, det blir jo ikke så dyrt å kjøpe 3 stk på billigtester kontra det å kjøpe de på apotek:) Sparer jo 30 kr per test ved å bestille de på nett
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 men så kommer jo momsen i tillegg når man bestiller over 150 eller var dte 200k? pluss porto så da lønner d seg kanshe ikke alikavel!?hmm hehe vrient d dr!hehe
LabbogLine Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 det er fri frakt hvis du bestiller over 150,- men du må ikke bestille over 200kr for da kommer momsen i tillegg:) men man kan godt bestille i flere omganger på samme dagen, det er ikke noe problem. jeg pleier å ordne det sånn at det blir mellom 150-200 kr når jeg bestiller:) da blir det ingen ekstraomkostninger i det hele tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå