Gå til innhold

Jeg har født! :)

mammantilverdensbestebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 februar kl 01.13 kom endelig lille Mathea til verden:) Ho veide 4072g, var 52 cm lang, og 35 cm rundt hodet. Verdens nydeligste jente, selvfølgelig:)

Har blitt lurt av kroppen min i mange dager nå, så har mang en gang trodd at fødselen har startet, men denne gangen var det altså skikkelig i gang ;)

Fødselen i seg selv gikk som det skulle, ingen komplikasjoner. Men jeg fødte uten bedøvelse, så smertene var helt uutholdelige. Det var kø for å få epidural, så det ble aldri noe av. I én time har jeg totalt black out... har bare blitt fortalt hva som skjedde. Men husker godt når de sa at jeg kunne begynne å presse, da kom det en enorm styrke til meg:) Denne gangen også var det en helt fantastisk god følelse å få barnet på brystet:) Ho kom ut på to press, og jeg revnet ikke i det hele tatt:)

Både jeg og Mathea var i fin form etter fødselen, så ble på sykehuset til morgenen bare, så dro vi hjem. Nå er vi hjemme sammen med storebror og koser oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse=)=)

Skrevet

gratulerer med den lille jenta :)

Skrevet

Gratulerer med ny baby :)

Det er like stort hver gang syns jeg... :) også deilig å bli ferdig etter lang ventetid.

Kos dere masse..

Skrevet

Gratulerer med liten prinsesse!:) Husker jeg feil, eller har du en i november 2006 og?

Skrevet

Gratulerer :-))

Åååå baby-på-brystet-følelsen er bare utrolig herlig!

Godt at det står bra til med alle sammen. Kos dere masse!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!! :)

Stemmer det, sentralstøvsugeren, har en gutt som er født i november 2006:)

Skrevet

Wow, du kommer deg raskt inn på DIB igjen da! Gratulerer så mye! :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

(ble bare "litt" misunnelig nå..)

Skrevet

Gratulerer så mye med ei stor lita jente.

Skrevet

Gratulerer!

Det blir forhåpentligvis min tur i novemer hvis prøvingen klaffer denne mnd ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...