Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg kommer aldri til å forstå at mødre røyker med små babyer/barn... noen skulle ikke vært mødre... Å røyke vet man er farlig for barna.. og det betyr at man setter sine egne behov foran det som burde ha vært det viktigste i livet sitt...Hvordan klarer dere stå opp og tenne røyken når dere vet så godt?? Det er rett og slett forkastelig, egoistisk og helt jævlig at dere får dere til å utsette barna for den giftige pinnen!!! Hva tenker dere egentlig på??? *riste på hodet i kvalme*
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Nåvel. Det er vel ingen som har behov for å røyke. Der misforsto du vel litt. Dermed faller resten av resonnementet ditt som et korthus.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Resonnement?? Fakta vil jeg kalle det.. fedre også seff!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Ahhhhh... da er det en røykepause på meg, så kan den feite anonyme hovedinnleggeren stå å trøstespise høykallorier forran de stakkars utsulta ungene som både er feilernært og mest sannsynlig ser sykelig ut:-) Her lærer jeg til og med ungene mine å bruke snus og røyke med fornuft!! kjøper øl til dem gjør jeg også!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Hva e gærent med å røyke rundt barna, sånn egentlig.. Jeg røyker titt og ofte med barn rundt meg, jeg. (Med en glassrute i mellom, vel og merke)
børdi Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 gjeeeeeeesp... *tusler ut på terassen og tar en røyk....*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå