Gå til innhold

Noen som har hatt kynnere allerede i uke 9?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+2 i dag, og gikk en tur på ca en km og da jeg da var inne på butikken kjente jeg noe som jeg bråtenkte var -Kynnere!!!! Jeg hadde mye kynnere med nr 1, men det var jo mye mye lenger uti. Er det mulig å få det så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du dåfall kontakte JM.

Jeg begynte å få det i uke 12 og JM ville jeg skulle ringe neste gang.

Er visst ikke bra å ha det så tidlig.

Visste ikke at det var det engang jeg da,er førstegangs,men forklarte for JM hvordn det var og hun sa det var det.

Skrevet

Ok, skal prøve å få tak i henne i morgen. Måtte du gjøre noe spesielt da eller hva fant dere ut av?

Hvorfor er det ikke bra.....?

Skrevet

Hun sa at hvis man får tidlig kynnere så kan man få tidlige rier som kan sette igang fødselen.

Skulle ringe tilbake neste gang så ville hun se på meg.

Men vet ikke hva hun vil sjekke da...

Skrevet

Uff da, det er ikke bra...

Får håpe jeg kjente feil. Får uansett ringe henne i morgen å høre med henne.

Skrevet

Hun sa at det sikkert gikk greit med meg siden jeg er i uke 14 nå,er mest kritisk før uke 10.Men det er snakk om hvis man har det regelmessig da.

Lykke til!

Skrevet

Kristisk høres jo ikke bra ut da... Ble da litt nervøs jeg nå.

Ikke regelmessig her iallefall, har kanskje hatt den en gang, men ikke sikkert det var det heller. Får da inderlig håpe det ikke var det da siden det ikke er bra i det hele tatt....

Skrevet

Hei.

Jeg hadde kynnere i uke 8 denne gangen!

Ikke i tvil om at det var kynnere!

Jeg kontaktet legen min, som bare ba meg unngå store fysiske påkjenninger, noe jeg gjorde, og det roet seg. Er nå i uke 13 og har nesten ikke hatt det siden.

Har søkt en masse rundt på nettet og funnet en god del andre med tilsvarende erfaringer, og tilbakemeldingene de har fått fra helsevesenet strekker seg fra å skulle ta det veldig med ro til at dette er et godt tegn.

Skulle du oppleve at de kommer ofte/regelmessig ville jeg kontaktet lege.

Hvis ikke, tja, da er det nok bare et godt tegn, livmora di som jobber :o)

men ja, det er mulig!

:o)

Skrevet

Vi snakket om flere ganger i uken da.

Kankje en gang er nok ikke farlig,men du kan jo ringe for sikkerhets skyld:-)

Skrevet

Takk for svar! :-) Veldig godt å høre at det kan skje uten at det trenger å være veldig farlig. Jeg skal ringe jordmor i morgen å høre, bare for å se hva hun sier om det.

Får bare håpe jeg ikke får fler riktig så tidlig, men går jo å nesten kjenner etter nå som jeg ble såpass nervøs.

Men ja, godt å vite at livmora jobber! :-)

Skrevet

Jeg også fikk kynnere i uke 9. Hadde sånn 5-10 kynnere om dagen. Og hadde en del utflod. Snakket med en lege om det, og han sa at jeg måtte bare ta det litt mer med ro, og ikke stresse! Det var ikke farlig sa han til meg! Men om det ble mere måtte jeg selfølgelig ta kontakt!!

Jag har vært veldig plaget med kynnere dette svangerskapet, tretthet og søvnproblemer og ble delvis sykmeldt i uke 13. Og i uke 20 ca ble jeg fult sykmeldt. Men har hatt ganske harde kynnere hele veien, ikke mye som skal til før de kommer. Men nå er jeg snart 36 uker på vei og de begynner å komme sjeldnere nå... typisk eller??:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...