Gå til innhold

Sorlandet

Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor på sørlandet befinner du deg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 15 min vest for Kristiansand. Du og fra Sørlandet?

Skrevet

Jepp - men lengre mot øst!:) Tvedestrand....

Skrevet

Aha - Bokbyen:) Der har jeg faktisk ikke vært... Bare kjørt forbi mange ganger. Men ser veldig fint ut der! Har jobbet endel med bilder derfra i jobben.

Skrevet

Du har ikke gått glipp av så mye...hi,hi....kan ikke skryte på seg å være sørlandets smilehull - men det duger!:) Hva slags jobb har du da?

Skrevet

Jobber innen reiseliv, og har jobbet endel med markedsføring av Sørlandet. Men det er vel som alle andre steder på Sørlandet - finest om sommeren;)

Skrevet

Jeg sitter 6 mil nord for Kristiansand og 8 mil vest for Arendal. Nærmere bestemt på Evje.

Skrevet

Ja - sant nok!:)

Skrevet

Morsomt at det er flere sørlendinger her, da.....

HAr dere arrangert treff noen gang?

Skrevet

Da må jo jeg også si hei, jeg bor i Arendal.

Skrevet

jeg er ganske ny her inne på DIB, hører egentlig hjemme på BIM nå, men så lite som skjer der for tida... Har ei jente på snart 4 i tillegg da:)

Vet ikke om det har vært arrangert noe treff. Var et på BIM rett før jul, men da var jeg på jobb:)

Skrevet

Hei på deg! Er titt og ofte i Arendal. Har ei venninne som flytta bort dit med mannen for 5 år siden, og er der av og til med jobben.

Skrevet

Kristin1974 - jeg er bare ett år eldre enn deg.....Bor du midt i byen? Jeg er oppvokst på Tromøya!

Skrevet

Kanskje vi skulle forsøkt på et nytt treff i Arendal da?:)

DA er vi iallefall tre....hi,hi...

Skrevet

Bor på Birkenlund. Men er egentlig østlending da, har bodd her i ca 9 år nå..

Skrevet

Da vet jeg nok ikke hvem du er - men vi har kanskje noen felles kjente!:) Ser vi har llike mange barn og_) Er du i permisjon nå du da?

Skrevet

Ja, jeg skal være hjemme til midten av mai.. Ingen sak å være trebarnsmor når en er hjemmeværende, blir nok en litt større utfordring når jeg skal tilbake i full jobb ja. Men det er utrolig hva vi supermødre klarer å organisere gitt ;-) Hvor gamle er dine barn da, omtrent som mine eller? De er 6 år, 4 år og minste på 8 mnd.

Skrevet

Det er litt forandring når hverdagen starter igjen, ja!:)

Mine barn er en del større enn dine....Eldste blir 13, ,mellomsten 9 og minstejenta er 14 mnd.

Er det begge kjønn du har?

Skrevet

De to eldste er gutter, yngste er jente. Første jenta på flere generasjoner på mannens side (trodde ikke de hadde jente-celler i det hele tatt vi) så hun blir nok hele familiens prinsesse..

Så du er tenåringsmamma, så spennende da, synes det var sånn en overgang å få skolegutt jeg, de blir så store plutselig.

Skrevet

Mine to eldste er og gutter, ,mens minsten ble en jente!:). Farlig det med sånn attpåklattjente.....vet godt at hun klarer å "trille" gutta rundt fingeren her hjemme, ,ja:0).

Merkelig med to så ulike aldersgrupper i huset.....nå er han snill, jeg kasn ikke klage....men det kan jo være en prøvelse å aldri ha noe "voksentid" lenger.....Ja,ja....det kommer vel det og!:)

Er du gift med en sørlending siden du ente opp her, foressten? Og kjenner du Gro Anita....gifta seg vel Christiansen......tror hun og bor på Birkelund og har en jente på alder med din?

Skrevet

Jeg bor 10 min fra sentrum, på østsiden.

Er egentlig østlending da. Er igrunn mange østlendinger som bosetter seg på sørlandet. Her var det pga kjæresten da :)

Skrevet

Hmmm, nei tror ikke jeg vet hvem det er, selv om det kanskje er en jeg smiler til langs veien fordi begge går med barnevogn ;-)

Ja, jeg er gift med en sørlending, han er litt eldre enn meg da, født i 1970. Var aldri aktuelt for han å flytte fra det glade sørland så da ble det sørlending av meg da.... Tok litt tid å slå rot, men nå er sørlandet hjemme for meg også!

Skrevet

Så morsomt!:) Hvor gammel er Smurfejenta da?

Skrevet

Hmmmm.ble nysjerrig nå.......

Ja, ikke det at jeg vet hvem alle er,men det hadde jo vært morsomt om vi hadde noen felles kjente!:)

Pratet med en på DIB som bodde på den andre siden av landet men spurte om noe,,viste seg at jeg har gått på skole med mannen i 9 år!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...