Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Herregud, jeg har fått så uren hud! Mest små "nupper" som det bare kommer vann ut av ved klemming. Ansiktet, halsen, brystet, ryggen! Også noen store underhuden på ryggen. Hjelp? Noen i samme situasjon? Noen tips?!? Aldri vært plaget før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vet hvordan du har det! mine kom som et lyn fra himmelen! Gikk på apoteket og fikk masse hjelp om hvilke produkter jeg burde bruke og hva jeg burde gjøre, anbefaler deg å gjøre det samme, hvis du bor i Oslo burde du dra på vitus på majorstuen, der har dem også egen "skjønnhetssalong" gratis hjelp takker man ikke nei til Signerer som anonym, litt flaut å være kjent som kvisa! hehe!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 jeg også plages med masse kviser ..ser ike ut..ser rett og slett ut som jeg er i puberteten.. Hjalp produktene du fikk på apoteket? trur jeg må ta meg en tur dit jeg også ja.. signerer også anonymt hehe
Ewinth Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Fikk også litt kviser på rygg/skuldre men det har egentlig gitt seg etter noen uker.
31dragen Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Å fy flate, det var sånn jeg fant ut jeg var gravid!!! Jeg fikk hele ansiktet samt halve ryggen dekt med kviser,herlige røde gule vonde hovne kviser og nupper. Jeg fikk jo sjokk!!! Jeg dro til legen og sa HJELP MEG! Jeg tør nesten ikke gå ut!! Og forresten, mensen har ikke kommet på noen uker, hva med en graviditetstest hehe! Jeg var gravid ja, med ei jente (fikk jeg vite senere da selfølgelig) Kviser kan ofte være tegn på jente;) Fikk noe som heter Dalacin...den tørker ut kvisene..har brukt i 2 mnd og den virker! Videre er det viktig at huden får fuktighet. Har jobbet med hudpleiere før så vet at Decleor er et bra merke. Gir man huden nok fuktighet "lurer" man huden på en måte slik at den ikke produserer så mye talg. Decleor har også oljer som man bruker under krem, disse anbefaler jeg!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Det er helt sikkert hormonkviser og de er veldig vanskelig å behandle desverre. MEn du kan jo gå til en hudpleier eller noe slikt og spørre om råd.
snart mor til 3 Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 I alle dager..er kvisene kommet fordi det er jente?? hehe...aldri hørt noe slikt før... jeg har aldri vært plaget av kviser.har unger tvil kanskje fått en eneste kvise en gang iblandt når jeg var i puberteten..men nå??brystet,puppene,ryggen,ansiktet...huff..ja...har plutselig fått forståelse for alle som er plaget med slikt.. sist gang jeg var gravid fikk jeg gutt..da hadde jeg NULL plager..null kviser..null bekkenløsning..ikke en drit!! nå har jeg vært sengeliggenede mer eller mindre fra dag en pga kvalme elelr bekkenløsning..prøver å fullføre skoleåret,men har store problemer om skoledagen er lenger enn to forelesningstimer så har måtte kuttet ut fag for å klare det..kvisene eeelsker meg..bekkenløsning er blitt min nye partner..og ja..jeg skal ha jente nå... er nå i uke 22...håper bare huden min går tilbake til normalen igjen etter at man er ferdig med å være gravid..sukk...er ikke noe jeg klarer å bli vant til dette... :S
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har også vært veldig plaget av kviser (jeg venter gutt, så det er ikke noe sikkert tegn på jente, nei :-p), men tar det som en del av gravidplagene og regner med det forsvinner etter babyen er født, jeg. Dette er heller ikke sånne typiske kviser, men sånne rød, store, som bare får en liten tapp på seg og tar evigheter før de går bort. Men, men...skitt au :-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Hehe.. høres ikke bra ut.. Det er noen som sier at en jente tar mors skjønnhet mens en gutt gir mor skjønnhet.. Kanskje det er derfor vi får masse kviser...Jeg venter også en jente og har ikke akkurat dn fineste huden for tiden. Egentligså syntes jeg at den urene huden kom etter at jeg sluttet på p-pillen. Lykke til videre i svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå