Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Faren til datteren vår på 12 år har flyttet til Kongssvinger, og vil ha en 50%-ordning. Vi har kranglet frem og tilbake og blir ikke enige. Tror vi må ty til mekling, om vi skal få en ordning. Noen som vet hvordan det fungerer?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hvis du bor i Finnmark så kan det bli litt problem med skoleskyss osv:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Da er det bare å begynne med mekling:-) lykke til!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 haha,litt tjukk i huet han faren eller???Bare mekle i vei det...han får nok ikke gjennomslag for 50/50..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vet. Jeg tror egentlig det bare er for å være kranglete. Nå vil han at jeg skal komme til Kongsvinger for å mekle der. Må jeg det?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Hmm,lurer på om du kanskje må det...hvis han har innkalt i Kongsvinger må du dit:((Ring og sjekk,er ikke helt sikker:))
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Mekling skal foregå i den kommunen barnet bor. Det er hovedregelen. Så om ikke du er snill og vil mekle på Kongsvinger må han pent reist til barnets hjemkommune. Og 50/50 kan han bare få dersom dere bor slik til at barnet kan gå på samme skole hele tiden. Hun kan ikke gå en uke i Oslo og en uke i Kongsvinger. Du får be han drømme videre i den lille hjernen sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå