Jenny-penny Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Mulig jeg får en blomst av sambo, i fjor var vi ute og spiste- men mest for å faktisk komme seg ut:o)
☆Anonymia☆ Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 bruker ikke gjøre det ,men denne gangen så skal han gjøre opp for morsdagen som ikke ble helt vellykka kan du si..
mams-til-tre Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Mannen min jobber den kvelden Vi får kose oss litt ekstra en annen kveld heller.
ScaryMama Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Det hender... Mannen er egentlig i mot kommersielle merkedager, men vi kost oss på en eller annen måte hvert år. Jeg får ikke gave, men vi gjør noe hyggelig, for eksempel å ta et boblebad sammen. I år skal vi ut og spise sammen med Tillab og Tillabmannen. Gleder meg!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Nei, etter morsdagsgaven (som var litt over forventet) fikk jeg beskjed om at nå blir det ikke overflod av "oppmerksomheter" før bursdagen min. Så nei, det blir verken valentines eller uventede blomsterbuketter for min del. (Har ikke feiret valentines tidligere heller, så det blir ikke noe savn).
OsloMor Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Vil nok vanke en blomst fra mannen, men pleier ikke å gjøre noe særlig ut av Valentines day. Tror kanskje jeg er litt for gammel for det, var rundt 18 år da den begynte å bli markert her til lands og da synes jeg det bare var teit med hjerter og teddybjørner. Selv om jeg heier på dager en har lov til å kose seg på:-)!
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Nei, ikke for min del..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Jeg håper på en bedre middag:) Tror jeg skal kjøpe en gave til mannen, en klokke kanskje Bruker å gi hverandre en oppmerksomhet, i år har jeg lyst til å gi noe spesielt:):)
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Nei. Føler jeg er litt for gammel til å holde på med sånt. Ser egentlig på det som litt fjortis, skal jeg være ærlig, men hver sin mening.
Mille** Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Nope, den dagen gjør vi ingenting ut av. Syns det er koseligere å få en blomsterkvast på en hvilken som helst dag, hvor det ikke er "påtvunget". Og det pleier jeg å få titt og ofte. ;o)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 11. februar 2008 #12 Skrevet 11. februar 2008 Nei! Kan bli overflod med markeringer - jul - påske - halloween - valentinesday - morsdag - farsdag - diverse bursdager - 17. mai - sankthans - forlovelsesdag/bryllupsdag osv osv osv osv osv osv
Kaffemocca Skrevet 11. februar 2008 #13 Skrevet 11. februar 2008 Ja, men ikke fordi det er vanentines day. Sambo har bursdag da så feiring blir det, og gaver på han=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå