Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Kan jeg spørre....hvor gamle er dere? Ikke krangle... bare lurer;)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Det går rykter om at jeg er ca 14 år her inne, selv om jeg føler meg som en ung og gal hingst i sin beste alder:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Hehe.. men helt seriøst..hvor gammel er du? Er ikke farlig å si alderen sin..ingen som vet hvem du er likvel.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Så dere tøffinger tør faen ikke si alderen...hahaha... der gikk respekten i dass..
Gjest -<<- Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Og et kollektivt sorgens ul steg opp over fjellene ...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 vi har en anonym her ine som sitter å samler info om hver av oss!!1 litt her og litt der så plutselig ligger både navnet, skattelista, elskerinner og resten av gørra ingen skal vite noe om her på kranglesiden:-)
Gjest -<<- Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Det er jo litt søtt at de kan være så obsessive og så likevel ikke ha fått med seg profilfunksjonen.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Sug lut - 29 Pila - 19 Yppert - 57
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Er da ikke noe å krangle om heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå