Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klør fælt der nede i blandt.nesten vær dag nå.og vondt å ha sex.da svir det ille.men,det svir ikke når jeg tisser.skjønner ikke hva det er?vært sånn ei god stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Kan hende du har en form for sopp..

Gå til legen din og sjekk deg for sikkerhets skyld.

Lykke til:)

Skrevet

Er det farlig?for den der inne?

Skrevet

Det høres ut som sopp! Det er ikke farlig, men det bør behandles. Kjøp canesten salve reseptfritt på apoteket. Kan brukes av gravide. Soppinfeksjon er veldig vanlig under graviditet :)

Skrevet

Om det fortsetter å klø burde du ta en tur til legen. Ikke noe særlig å gå rundt med en ubehandlet infeksjon i underlivet. Men uansett, det er ikke farlig!

Skrevet

Må bare kommentere denne! Er så glad for å lese at det er noen som signerer med ANONYM som er seriøse! :) Flott!!!!!

Det var nemlig ett veldig bra svar du gav her. Soppinfeksjon er veldig vanlig under graviditet. Har selv slitt endel med det i dette svangerskapet. Har Canesten lett tilgjengelig, og smører meg om det klør veldig. Den lindrer utrolig godt.

Hvis ikke kløen gir seg etter en stund, bør man ta en tur til legen for ordentlig sjekk.

Håper det snart blir bra igjen og at du blir kvitt kløen. Lykke til!

Skrevet

Hei... hadde det likens neden til med de samme symptomene. Dro til legen som sendte meg til gynekologisk undesøkelse.. Hun bekreftet det jeg hadde mistanke om, soppinfeksjon. men den var langt opp inni skjeden og fikk en 6 dagers kur med canesten stikkpiller som skulle føres inn iskjeden.pluss canestenkrem i 10 dager....merket forbedring etter første pille. Det var som å få en ny hverdag... Den kløen vart helt uutholdelig.. Dra til legen du og få hjelp,det går ikke over av seg selv.

Skrevet

og få mannen din til å bruke kremen også, ellers kan dere smitte hverandre fram og tilbake..

Skrevet

er nok soppinfeksjon,har vært plaget hele sv.skapet jeg å :(

Skrevet

Eh.. legen vår sa at sopp smitter... og at begge burde behandles..

Skrevet

Jo, soppinfeksjon smitter! Desverre...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...