blir gal Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Det klør fælt der nede i blandt.nesten vær dag nå.og vondt å ha sex.da svir det ille.men,det svir ikke når jeg tisser.skjønner ikke hva det er?vært sånn ei god stund.
Sharlis Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Hei:) Kan hende du har en form for sopp.. Gå til legen din og sjekk deg for sikkerhets skyld. Lykke til:)
blir gal Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Er det farlig?for den der inne?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Det høres ut som sopp! Det er ikke farlig, men det bør behandles. Kjøp canesten salve reseptfritt på apoteket. Kan brukes av gravide. Soppinfeksjon er veldig vanlig under graviditet
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Om det fortsetter å klø burde du ta en tur til legen. Ikke noe særlig å gå rundt med en ubehandlet infeksjon i underlivet. Men uansett, det er ikke farlig!
Engellen Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Må bare kommentere denne! Er så glad for å lese at det er noen som signerer med ANONYM som er seriøse! Flott!!!!! Det var nemlig ett veldig bra svar du gav her. Soppinfeksjon er veldig vanlig under graviditet. Har selv slitt endel med det i dette svangerskapet. Har Canesten lett tilgjengelig, og smører meg om det klør veldig. Den lindrer utrolig godt. Hvis ikke kløen gir seg etter en stund, bør man ta en tur til legen for ordentlig sjekk. Håper det snart blir bra igjen og at du blir kvitt kløen. Lykke til!
Mia Maria Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Hei... hadde det likens neden til med de samme symptomene. Dro til legen som sendte meg til gynekologisk undesøkelse.. Hun bekreftet det jeg hadde mistanke om, soppinfeksjon. men den var langt opp inni skjeden og fikk en 6 dagers kur med canesten stikkpiller som skulle føres inn iskjeden.pluss canestenkrem i 10 dager....merket forbedring etter første pille. Det var som å få en ny hverdag... Den kløen vart helt uutholdelig.. Dra til legen du og få hjelp,det går ikke over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 og få mannen din til å bruke kremen også, ellers kan dere smitte hverandre fram og tilbake..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 er nok soppinfeksjon,har vært plaget hele sv.skapet jeg å
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Eh.. legen vår sa at sopp smitter... og at begge burde behandles..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Jo, soppinfeksjon smitter! Desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå