magen vokser!! Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 når er det normalt å ta kontakt med jordmor?og bestille time? det eneste legen min sa var at han anbefalte at jeg tok kontakt med jordmor da det er mitt første svangerskap. må man velge en i den bydelen man hører til? eller kan man ta kontakt med en man har hørt mye positivt om?
Makko med to små gutter Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Kontakt NÅ! Jeg ringte i uke 7 og fikk beskjed om at jeg var ALTFOR seint ute. Du får jordmor i den bydelen du sogner til
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg sendte en mail og fikk beskjed om at første time var rundt uke 16. Jeg var hjertelig velkommen og skulle bare ringe et par uker før for å få time som passet. Sikkert veldig forskjellig det der.
Mama B Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ringte jordmor da jeg var 4 + 6, og da fikk jeg plass. men tror det er lurt å "melde seg på" så fort som mulig. I allefall i Trondheim!
magen vokser!! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 er litt skummelt dette... trodde alt gikk av seg selv etter man hadde vært hos legen.. alt er helt nytt enda for meg.ikke helt vennt meg til tanken på at vi skal få ett lite under:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå