☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Fant den gode buksa på H.M her og blir så fortvila for den trekker til sg lo og støv...ser jo ikke pent ut da og er skikkelig frustrerende oxo er den svart... Vet noen om et vidundermiddel som kan hjelpe eller spray????
lille sprelle Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Tror jeg har på meg samme buksa som du snakker om - har brukt den i noen mnd jeg da... Det blir bedre etter noen vask....
renathe88 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 mulig jeg sitter med den samme buksa akkurat nå ja..heh..veldig behagelig å ha på seg,men som du sa; trekker til seg alt mulig..ikke mye pent nei..
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2008 Ja den er jo kjempegod,håper den blir litt bedre etter noen vask.Kiropraktoren lurte jo på om jeg hadde liggi på golvet el noe idag:D Bare eh nei,bare buksa som suger til seg støv:) Kan jo ikke dra klesbørste på den hele dagen eller lissom..
Supermamma;-) Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hehe, tror jeg har den jeg også..;-) Men et lite tips, klesrulle med klister kan gjøre det værre..
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2008 Knurr altså!!! søkt litt på nettet og eneste jeg finner er og bruke vaskemiddel med mye enzymer. Plusstid.no er en ganske bra side virker det som står masse om klesvask og sånn...Men ikke lett og finne noe relevant om akkurat det med det her altså..
Babyimars Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Tror jeg har samme buksa, irriterte meg veldig i starten med at den trakk til seg lo. Men det sluttet jeg å irritere meg over, så jeg tror kanskje den blir bedre etterhvert. Den er super god, savner den bukse. Passer ikke min trill runde mage lenger :s
Hilde_85 Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Skyllemiddel er tingen å bruke på slike bukser. Selv om det ikke alltid funker ved første vask
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2008 Noen skyllemiddel du anbefaler?
Han79 Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Anti-statisk. Les på de ulike flaskene. Husker ikke om det er comfort, blenda el som har en slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå