Gå til innhold

jeg er forelska!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i denne:

han som korer i videoen er forøvrig han jeg var forelska i som hadde det med å aldri dukke opp;):P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

verken musikken eller typen var min stil:)

Men smaken er som baken:)

Skrevet

Det er litt artig, at etter en stund her inne så begynner man liksom å "kjenne" de andre :) Ble ikke overrasket at du likte dette. hehe... :)

Skrevet

Så flott Tigermamma! Jeg føler meg langt i fra å kunne bli forelsket i noen akkurat nå, bortsett fra Lille krokodille selvfølgelig. Han er jeg jo mega-glad i ;)

Til disse anonyme, nei, det er kanskje ikke alles smak, men la nå folk lov å dele sine tanker og følelser her.

On anonym nr 2: Nettopp derfor synes jeg det er så teit at du bruker anonym-knappen.

Kos deg Tigeren!

Skrevet

jeg er anonym nr 2. Og jeg mente absolutt ikke noe negativt med det! Beklager hvis det virket sånn!! Mente det stikk motsatte! At det er koselig at man begynner å "kjenne" de som er her inne. Og sa vel heller ingenting om at smaken var dårlig... Liker Tigeren jeg, Hun er vel en av de mest positive damene her inne! Grunnen til at jeg signerer med anonym er fordi jeg alltid gjør det av personlige grunner.

Skrevet

Takk jenter hehe:) Ja smaken er sjelden lik, det er det som er så herlig, ellers ville jo alle likt det samme og det hadde ikke vært særlig bra tror jeg:)

Ja å være forelska i han funker dårlig da det ikke blir oss, men å være forelska i musikken funker fjell for meg;)

Ja man blir på en måte kjent med folk her inne etter en stund, rart med det:) Men helt ærlig er hverken han eller musikken egentlig min stil, men i det siste har jeg blitt litt alternativ så kanskje det begynner å bli det, jeg vet ikke hehe:)

Anonym, jeg trodde ikke du mente noe negativt med det altså^^ :)

Det var forresten kjempekoselig å høre at du synes, jeg prøver stort sett å være en optimist, er for trist å skulle være negativ;)

Har ikke noe å si om noen signerer med anonym så lenge det ikke er en "slem" brekk ekkel anonym;);)

Skrevet

Hei anonym nr 1 her,flott at du ikke misforstod tigern:)

Og lunas gutt: ikke let etter negativitet i alle anonymes innlegg. Ikke allle er drittsekker.

Skrevet

Anonym 2 her, signerer anonym 1! Hehe... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...