Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 bytte til sportsdelen nå ?? Bytta den ut i dag....han er 8 mnd neste tirsdag....har hatt lysst lenge, mn sidn han ikke setter seg opp selv enda har jg ik gjordt det....mn tenker han får sitte i vippestol stilling foreløpig.....hva mener dere ?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Vi måtte bytte til sportsdel nå som han er snart 5 mnd, siden bagen ble for liten. Er jo bare å bruke full liggestilling, så er gjør det jo ikke noe :-)
fanta Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Synes ikke det var spesielt tidlig. Vi byttet når han var ca 6 mnd. Han var i ferd med å vokse ut av bagen, så hadde ikke så mye valg egentlig. Dessuten er han en nysgjerrig liten pjokk som gjerne vil titte litt på verden. Får bare sitte på det laveste hakket, da, og ikke så lenge om gangen. Og full liggestilling når han skal sove, selvfølgelig.
En Prins + Prinsesse Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 jeg byttet til sportsdelen da gutten min var 4 mnd.. da var han for liten til bagen!!! å det var ikkeno problem.. nå er gutten min 8 mnd, å sitter selv å har sitti i vogna lenge!
Nusse_83 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 jeg bytta til sportsdelen når hun var 4mnd, hun nekta å ligge i baggen, bare vrælte Nå er hun 6mnd og sitter som ei dronning i vogna og koser seg. Hun pleier å få sitte helt oppe en liten stund på tur og kikke seg rundt, siden hun drar seg selv opp i sittende stilling alene dersom ryggen på vogna ikke er helt nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå