Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Drikke masse vann Trene Spise sunt Spise lite men ofte Ikke spie sent på kvelden TRENE!! Unngå søstsaker, ha kun en godisdag i uken...
Stjerne37 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Spise 5 ganger om dagen. Drikke masse vann Litt trim hver dag. Spiste som følger frokost: 1 brødskive eller 2knekkebrød med alt fra makrell i tomat,gulost,skinke,leverpostei. lunch: det samme som frokost. Middag: 2poteter,150gram fisk eller 150gr kjøttdeig eller 2kyllingfilet,litt saus,men uten tilsatt smør+ grønnsaker. kvelds: 2brødskiver med diverse pålegg+ melk, + 1-2 frukter om dagen+masse vann+gikk en halvtime hver dag.
~Milly~ Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Trenger også tips, så håper mange skriver på denne tråden =) Her er mine; - Det viktigste er vel mer kalorier ut enn inn =) - Meld deg inn på www.vektklubb.no. Her får du en dagbok som hjelper deg å holde styr på hvor mange kalorier du får i deg og hvor mange du bruker. - ikke spis sent på kvelden! (Spiser helst ikke etter 20, hvis jeg føler jeg er trenger å spise noe, spiser jeg frukt) - Spis minst mulig snop (elementært, men akk så vanskelig!) Ikke ha noe du ikke har "lov" å spise i hus! -Ha en dag i uka hvor du spiser det du vil, men ta deg gjerne en lang tur for å hjelpe litt på =) Når du resten av uka får lyst på noe godt, skriv det opp og gleed deg til lørdag =) Lykke til! =)
Stjerne37 Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Glemte å si at jeg gikk ned 25kilo på 7mnd på dette jeg spiste.Koset meg på lørdag med light brus,kvikk lunch og en halv pose french fries.
Lekamøia Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Det eneste som fungerer i lengden er det gode gamle: spis mindre, spis suntm drikk masse vann og tren/mosjoner mer enn du gjør i dag. Jeg har null tro på kjappe løsninger når det gjelder slanking Men her er noen småtips allikevel: - drikk grønn te hver morgen og kveld - drikk vann hele dagen og alltid før et måltid - bytt ut all hvit pasta/ris med fullkornsprodukter - bytt ut alt hvitt brød med grovt brød - rens alle skap for godteri/kaker - godteri kun på lørdager - spis masse grønnsaker til hvert måltid - spis frukt mellom måltidene - unngå heiser og gå masse trapper - tren litt hver dag i stedet for store skippertak - gå masse - gjerne en liten tur på kvelden før du legger deg - dans med barna dine leeenge - helt til du blir svett og sliten - barna vil elske det - hold stort tempo og sett på musikk når du vasker hus Lykke til
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk, dere! Men jeg lurer på en ting.....jeg har hørt at trening bare utgjør 10%, kosthold står for 90%....Synes dere det kan stemme??? Er nemlig veldig lite glad i trim....huff og huff:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå