MoccaMocca Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Kan noen forklare meg hva IKM er? Fant ut at jeg er gravid for en uke siden, 5+3. Det kom litt brått på siden det ikke var planlagt, og jeg sitter nå på nett og prøver desperat å finne ut mest mulig om hva som venter meg. Har lest IKM mange plasser, men aner ikke hva det står for...
forsiktig optimist Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Gratulerer! Håper det var en positiv oppdagelse... :-) IKM betyr rett og slett ikke kommet menstruasjon. Mensen kom ikke den dagen den var ventet, og forhåpentligvis er du da gravid :-) Litt nede på side 2 her inne finner du et innlegg som heter noe sånt som 1. trimester et eller annet. Der finner du svar på hva de fleste forkortelsene betyr! Lykke til. ;-)
MoccaMocca Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Tusen takk. Ja det var en veldig positiv opplevelse, selv om det kom litt brått på. Akkurat ja, det var ikke verre enn der, hehe. Jeg skal se om jeg finner det du refererte til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå