Gå til innhold

Gravid og navlebrokk, noen andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt navlebrokk i mange år, den har ikke vert stor og den har ikke vert noe plagsom, bare dyttet den inn når den kom ut:) Ikke har den vert vond heller.

 

Legen min mener den er så liten at det aldri har vert noe grunn til å fjerne den.

 

Nå er jeg i uke 20 og brokken er vond, den er øm å ta på og ved siden av navlen er jeg øm og har en stikkene smerte.

Tok kontakt med legekontoret i dag og pratet med ei dame der (ikke lege) Ho kunne ikke svare meg pga hun ikke visste noe om gravide med brokk, hun skulle høre med legen å ringe tilbake.

Hun ringte etter en time, men hadde ikke hatt mulighet å høre med legen så jeg måtte ta kontakt i mårra.

 

Er det andre som har brokk/hatt navlebrokk i forbindelse med svangerskap og hatt lignende smerter?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...