Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har hatt navlebrokk i mange år, den har ikke vert stor og den har ikke vert noe plagsom, bare dyttet den inn når den kom ut:) Ikke har den vert vond heller. Legen min mener den er så liten at det aldri har vert noe grunn til å fjerne den. Nå er jeg i uke 20 og brokken er vond, den er øm å ta på og ved siden av navlen er jeg øm og har en stikkene smerte. Tok kontakt med legekontoret i dag og pratet med ei dame der (ikke lege) Ho kunne ikke svare meg pga hun ikke visste noe om gravide med brokk, hun skulle høre med legen å ringe tilbake. Hun ringte etter en time, men hadde ikke hatt mulighet å høre med legen så jeg måtte ta kontakt i mårra. Er det andre som har brokk/hatt navlebrokk i forbindelse med svangerskap og hatt lignende smerter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå