Gjest Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 skjeier og fat som babyen bruker når de er over 6 mnd?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Nei, det gjorde vi ikke. Bortsett fra flaskesmokkene, de kokte vi innimellom.
Alba44 Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Koker flasker fortsatt. Gutten min er 8 mnd.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Jepp=) Men ikke skålene til frukten da....
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Ok, ble litt usikker på om det var "nødvendig" lengre. Vasker dem i oppvaskmaskin og koker etterpå. Har nettopp begynnt med grøt, og gir vann på flasken ved siden av. Koker dere vannet i grøten også da eller varmer opp til fingervarmt?
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Ja koker ennå ( men i microen nå) Koker vannet til grøt og mme i vannkokeren. Lager grøten med en gang da tar det bare 1 min til den er passe varm
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Koker flaskene hans, og Noah er snart 2 år.. Skjeer har jeg aldri kokt, ikke fatene hans heller, er det vanlig???
Pysjen Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Sluttet med koking når han begynte å putte "alt" i munnen
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Siden han ikke har fått grøt og vann før er det kanskje like greit å koke en stund fremover da Takk for hjelpa
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Jeg aner ikke ? Men like greit å kaste dem nedi når man først koker det andre tenkte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå