Gå til innhold

Koker dere tåteflasker,


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjorde vi ikke.

 

Bortsett fra flaskesmokkene, de kokte vi innimellom.

Skrevet

Koker flasker fortsatt.

Gutten min er 8 mnd.

Skrevet

Jepp=)

Men ikke skålene til frukten da....

Skrevet

Ok, ble litt usikker på om det var "nødvendig" lengre.

Vasker dem i oppvaskmaskin og koker etterpå.

 

Har nettopp begynnt med grøt, og gir vann på flasken ved siden av.

 

Koker dere vannet i grøten også da eller varmer opp til fingervarmt?

Skrevet

Ja koker ennå ( men i microen nå)

 

Koker vannet til grøt og mme i vannkokeren. Lager grøten med en gang da tar det bare 1 min til den er passe varm

Skrevet

Koker flaskene hans, og Noah er snart 2 år..

Skjeer har jeg aldri kokt, ikke fatene hans heller, er det vanlig???

Skrevet

Sluttet med koking når han begynte å putte "alt" i munnen

Skrevet

Siden han ikke har fått grøt og vann før er det kanskje like greit å koke en stund fremover da ;)

 

Takk for hjelpa

 

 

Skrevet

Jeg aner ikke ? :)

Men like greit å kaste dem nedi når man først koker det andre tenkte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...