Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har en mann som forguder puppene mine, og det er jo vel og hyggelig:-) Spørsmålet er, han kan vel ikke komme til å sette i gang melkeproduksjonen når han suger på dem??? Han driver jo ikke med det i timesvis hver dag da, men jeg får litt spesiell følelse når han gjør det om dagen... Det er vel ingen andre her som har en mann som har klart å faktisk sette i gang melkeproduksjonen deres??? Må le av spørsmålet mitt:-) Skal i alle fall være anonym, for å si det slik:-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 man kan sette igang melkeproduksjonen ja:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Så heldig du er som har en mann som liker dine pupper:) Mine er helt forferdelige:( æsj. Jeg har hørt at ved mye stimulering av brystene kan melkeproduksjonen settes i gang. Stemmer sikkert.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Jepp, dette har min mann klart! Han har sluttet å suge på dem da, men det skal ikke så mye klapp å klem til heller...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Hahaha:) Artig med alt som går an! Får håpe det ikke er så lenge til termin, da. Ikke så "artig" med lekkende bryster lenge før fødsel. (Har ei venninne som lakk fra 5. måned - uten ytre stimulering:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Oi, dette er jo 2. tri, så en stund til må det jo være.. Kan det slutte igjen da? Eller er det slik at er det i gang så er det i gang..?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Hjelpes meg! og jeg som bare er 17 uker på vei... Da er det en som blir lei seg når han får totalforbud.... HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Hadde glemt at man gjorde sånt jeg, haha! Her har ikke mannen min vært nær puppene med tunga eller noe siden de ble matfat første gang for rundt to år sida! Ikke det at jeg savner det heller. Men farlig kan det vel umulig være? Noen får melk før enn andre, han eller du vil jo fort merke det om det er ubehagelig for en av partene. Hadde fortsatt latt han kose jeg. Kommer jo ikke til å skje på en stund etter fødsel sannsynligvis: )
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Det er faktisk viktig at brystvortene blir herdet av at din mann suger på dem.Dette fordi du da kan unngå å bli så vanvittig sår når du begynner å amme.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Haha, så gøy med problemstillinger som oppstår under en graviditet :-) Enig med hun som sier dere skal kose dere så lenge dere kan - etter fødselen kan det hende han ikke får slippe til!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Men hvis han setter i gang melkeproduksjonen, må ikke dette vedlikeholdes da? Hvis melken forsvinner igjen, vil den komme tilbake på nytt etter at babyen er født? HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Nå tenker jeg høyt: Det er vel slik at man må ha fødd for at det skal komme melkeproduksjon? Sånn er det jo med kua!! uten sammenligning forøvrig! Uten å få kalv ca hvert år blir det ikke melk. Kjæresten min har "styra" med puppene mine før jeg ble gravid uten at det ble melk av det. har man fødd tidligere kan man opprettholde melka om gubben suger litt dann og vann tenker jeg! Det som kan skje når man er gravid er vel forberedelsene til råmelk som kommer? Er jeg helt på jordet eller? Samme det egentlig, det er nå godt at gubben liker hele meg;)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 å bli sugt eller tatt på puppene gir meg iiingenting haha jeg kjenner jeg kan bli irritert av d..så jeg må bare bite d i meg av og til når han vil kose ..uh.. tror d er litt psykisk innblandet i den følelsen jeg har..har ikke hatt d såå lett i barneårene..sikkert derfor..men og fordi jeg synes puppene mine er for store..ville heller hatt en B eller Ccup..og ikke D eller av og til dobbel D ..usj
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Bare en liten digresjon her... Leste om ei som hadde fått beskjed om å slutte å amme barnet sitt når hun ble gravid igjen fordi det kunne sette igang fødsel. Nå håper jeg ikke han suger så mye på de som en unge, men tenkte bare jeg skulle nevne det ;-)
lizto Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 sist jeg var gravid begynnte det å lekke melk fra jeg var ca 5 mnd på vei. Denne lekkingen varte da resten av svangerskapet. Da babyen begynnte å amme startet den "ordentlige" produksjonen.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Be han stoppe!!! Hehe.. Min mann gjorde det samme på meg sist jeg var gravid. Da startet melkeproduksjonen i uke 22 og det lakk som bare det om nettene, måtte sov med amme-bh ut svangerskapet! Så jeg tipser deg å be han suge på andre deler av kroppen din heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå