Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde eggløsning tror jeg ganske sikkert for seinest 19 dager siden. Kan jo være at dette ikke har stemt altså. Men nå har jeg hatt såre bryster helt siden dette (pms?), bare det at jeg hadde også såre pupper før EL som jeg bruker, jeg har også hatt litt vondt i underlivet under sex (ikke bra!?) Jeg bare måtte sjekke livmortappen min forsiktig i går og den er ikke slik den bruker å være før mensen. Den er myk og høyt og lukket (eggløsning nå eller?) Vi har hatt veldig lite sex denne pp og det er ikke så veldig stor sannsynlighet at vi har kunne lykkes for gubben var borte fra og med den siste dagen min med EL slim og pos test. Vi har prøvd i 2 år akkurat nå og jeg testa på lørdag og jeg tror faktisk jeg så en skyggestrek på billig test, men tok en til og den var blendahvit. Nå er jeg virkelig spent altså... men TR kommer nok snart som vanlig. Men moro å endelig få oppleve litt spenning da etter 22 pp :-D vanligvis kommer tanta nemlig på dagen.....
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Lykke til. krysser fingrene for deg :-)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Takk for det! Jeg er vel ikke akkurat så veldig optimist, men moro er det lell... er nok bare syklusen som tuller med meg da. Lykke til du også for du er vel sannsynligvis prøver etter nicket å dømme:-)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Fortsatt ingen tegn til tanta, og jeg bruker å spotte noen dager før den kommer på besøk. Jammen på tide at jeg fikk oppleve litt spenning jeg også. Får jeg ikke tanta før lørdag så tester jeg da :-)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er også prøver ja. har ikm den 20/21. Er så spent...kan nesten ikke vente på at ikm ikke kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå