julegåva-08 Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Mistanken min, om at jeg ikke lenger er gravid, stemte. Magen min er flat som før. Lykke til alle sammen! Prøv å ikke stresse i livene deres, slik som jeg gjorde for mye av..Så får jeg bare håpe på å bli gravid snart igjen! Vi vil ha barn!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 Så leit da! Vil du fortelle hva som skjedde? Hadde du en SA? *klem til deg ihvertfall* Så håper jeg at dere blir gravid igjen raskt og at spiren trives og vokser seg sun og frisk.
julegåva-08 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2008 Det var ein dag eg fekk skikkeligt vondt i magen og ryggen (menssmerter) + at eg var kvalm. Så fekk eg mensen. Den varte i fire dager, og eg tenkte heile tida: "dette går nok ikkje så bra.." - og eg hadde rett. Sjølvsagt er det trist, men eg er ved godt mot. Det er vel slikt som kan skje, så me får berre stå på! Takk for omtanke, og lykke til videre alle samen!
nat&alex Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 Dette var trist. Kan jeg spørre hvor langt du hadde kommet?
mammatilteddy Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 I slike tilfeller må man bare tenke som så at det var nok en mening med det.. De sier kroppen vil støte det fra seg om det ikke er friskt. Så håper vi på bedre lykke neste gang! Det går helt sikkert bra Lykke til! 8+1 - livredd for å miste selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå