Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #1 Skrevet 11. februar 2008 Fin etter jeg ble gravid. Sliti litt med urenhud rundt mensen. Nå har jeg ingenting. Vil dette vedvare? eller??
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #2 Skrevet 11. februar 2008 lurer på dette jeg og så jeg dytter
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #3 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fikk finere hud da jeg ble gravid, har også vært plaget med kviser. Og dette har vart hele svangerskapet. Uke 39 nå... Blir spennende å se om det varer når lillemann kommer ut...
Kjærlighet <3 Skrevet 11. februar 2008 #4 Skrevet 11. februar 2008 er på besøk fra 2.tri men må bare spørre: er det gutter dere venter? I mitt første svangerskap fikk jeg masse små kviser og veldig uren hud, det ble en jente. I mitt andre gikk jeg kjempefin hud, aldri hatt finere:-) Da ble det gutt. Nå er kvisene på tur tilbake, så lurer litt på om det ikke er en jente på vei:-)
grivid m/nr.2 Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Har hatt ganske lik hud i begge svangerskapene. Heller faktisk mer mot dårligere hun nå, hadde et sinnsykt kviseutbrudd på ryggen for en stund siden. Har jente, nå venter jeg gutt. Så har vel ikke noe med kjønn å gjøre... Ellers har jeg hatt kviseutbrudd i forbindelse med mens jeg også, men ikke i svangerskapene, Det kom tilbake sist, så det gjør vel det nå også..... =0(
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Søren:( jaja.. får nyte de siste ukene mine da:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå